  • 11. Data: 2010-03-30 14:26:47
    Temat: Re: podzial dysków
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-03-30 12:30, Ingarden pisze:

    > środki, którymi raczysz się posługiwać, postrzegam jako typowe dla
    > środowisk chłopsko-robotniczych".

    Oj, nie obrażaj pan robotnika, któren wraz z chłopem i inteligentem
    pracujoncem stanowiom zdrowom siłe narodu!!!

    ~~~~~~~~~~~~~~
    A jak!!!
    :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 12. Data: 2010-03-30 21:30:24
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Walnij siekierą - jak rozdzielisz tak będzie optymalnie. Dodatkowo
    > radziłbym przeczytać netykietę.

    Dzięki, o taką paradę właśnie mi chodziło. W Castoramie widziałem świetne
    siekiery.

    Kriss
    ===============================
    Projektowanie graficzne i dtp
    www.artsDesign.pl

  • 13. Data: 2010-03-30 21:31:59
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Coraz bardziej panoszy się w sieci to wieśniacko-burackie określenie
    > komputera - "komp". Pisz komputer, albo np. PC.

    Przepraszam, chodziło mi o mój osobisty komputer ;-)

    Pozdrawiam
    Kriss
    ===============================

  • 14. Data: 2010-03-30 21:34:13
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    ...Wiem, że nie planujesz przechowywać danych na tym komputerze ale tym
    > samym zastosowanie tak dużych dysków, jest krótko mówiąc pozbawione
    > logiki... jedyne na co sie mogą przydać takie pojemności to właśnie
    > magazyn.

    Może, ale takie mam dyski, mniejszych nie kupię ;-)

    Dzięki, przynajmniej jedna odpowiedź na temat :-)))

    Pozdrawiam
    Kriss
    ===============================

  • 15. Data: 2010-03-31 08:01:53
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Krzysztof pisze:

    > Dzięki, przynajmniej jedna odpowiedź na temat :-)))

    Na zadane pytanie tak ale nie zgodnie z tematyka grupy... Tutaj omawiane
    są rozwiązania hardware'owe (stąd Twoja wyprawa po ofercie Castoramy,
    jak już sie domyśliłeś). :)

    Pzdr, OMSON

  • 16. Data: 2010-03-31 08:08:33
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Remek pisze:

    > Może Ty. Każdy sądzi po sobie.

    Ja sądzę, że odezwałeś sie tylko dlatego, że lubisz popyskować.

    Nie napiszę EOT - bo cała ta przepychanka słowna ma merytorycznie
    niewiele wspólnego - zarówno z tematyką grupy jak i zadanym pytaniem
    (jeśli masz z tym problem zapraszam na priv).

    Pzdr, OMSON

  • 17. Data: 2010-03-31 09:44:16
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "OMSON" napisał:

    > nie zgodnie

    Teraz rozumiem Twoje oburzenie na krytykę słownictwa. Burak burakowi bratem.
    Pisze się niezgodnie.

    Remek

  • 18. Data: 2010-03-31 10:29:03
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Remek pisze:

    > Teraz rozumiem Twoje oburzenie na krytykę słownictwa. Burak burakowi
    > bratem. Pisze się niezgodnie.

    Bardzo ładnie: 3+

    Pzdr, OMSON

  • 19. Data: 2010-03-31 15:44:50
    Od: "asad10" <a...@U...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości grup

    > Oj, nie obrażaj pan robotnika, któren wraz z chłopem i inteligentem
    > pracujoncem stanowiom zdrowom siłe narodu!!!
    >
    > ~~~~~~~~~~~~~~
    > A jak!!!
    > :)
    >
    > --
    > To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
    > Michał "Willy" Olszewski
    > GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    > http://www.olszewski.net.pl
    Masz słuszną rację.
    Pozdrawiam,
    --
    Andrzej Sadowski

  • 20. Data: 2010-03-31 23:33:01
    Temat: Re: podzial dysk?w
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Krzysztof W. <k...@a...pl> wrote:

    > Instaluj? nowy komp do sk?adu i grafiki. Jak optymalnie podzieli? dyski. Aby
    > by? system, programy, pliki robocze, scratch disk. Jak to optymalnie
    > podzieli? na 2 dyski fizyczne.

    To nic specjalnie nie zdziałasz z tymi dwoma. Jak masz możliwość włączenia RAID
    to ustaw sobie RAID1 na tych dwóch dyskach i tyle. Cała reszta ze sprzętowego
    punktu widzenia nie ma znaczenia.

    > Komputer nie b?dzie s?u?y? do przechowywania plik?w bo wszystkie s? na
    > serwerze.

    Idealnie byłoby tak:

    1. Dysk SSD na tzw. boot disk - na tym trzymasz system i programy - 32GB
    powinno styknąć, dodatkowo kolejne 32GB na scratch photoshopa - czyli względnie
    wydajny dysk SSD na te rzeczy - pojemności takiej jaka Ci potrzebna.

    2. Dwa zwykłe dyski na magazyn danych w RAID1.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )