  • 91. Data: 2011-07-20 18:19:27
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-07-20 15:22, Rafał Grzelak pisze:

    > Zamiast podnosic kwoty, duzo dotkliwsze (i sprawiedliwsze) byloby
    > podniesienie stawek punktowych. Limit punktow kazdy ma taki sam, wiec
    > dla kazdego sa rownie duzo warte.
    >
    > No ale to tylko w wypadku, gdyby policji faktycznie chodzilo o
    > przestrzeganie przepisow, a nie krojenie kasy...

    Gdyby chodziło o przepisy i bezpieczeństwo to:
    1. Zastanowiono by się nad realnością tych przepisów oraz oznaczeń na
    drogach (można ściągać z rozwiązań krajów sąsiednich)

    Gdyby chodziło o krojenie kasy to:
    1. Zadbano by o to aby było mnóstwo miejsc gdzie można kroić np:
    a. niezasadne ograniczenia
    b. niezasadne oznaczenia terenów zabudowanych
    c. niezasadne znaki drogowe
    2. Wmawiano by, że wszystko przez drogi, których nie ma i nie będzie aby
    nikt nie czepiał się, że problem jest gdzieś indziej
    3. Inwestowano by głównie w sprzęt do kontroli kierowców
    4. Wymyślano by coraz bardziej idiotyczne rozwiązania i oznaczenia drogowe.

    Odpowiedz sobie sam:)

    A.

  • 92. Data: 2011-07-20 18:39:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2011 12:38:21 +0200, DoQ napisał(a):
    > Jednak ma to sens.

    Nie ma.
    Sens ma tylko naprawde dotkliwa dla wszystkich kara, czyli areszt - chocby
    na pare godzin, a przy recydywie z odpowiednim mnoznikiem - x2, x3 lub w
    ogole x2, x4, x8, x16 ;)

    Nie byloby juz "eee tam, pincet to ja w minute zarobie"...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 93. Data: 2011-07-20 19:08:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    megrims pisze:
    > http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyz
    ka-mandatow,artykul.html?node=2

    przeczytaliście ten komentarz:

    Zrobic jak w USA, cena mandatu i punkty na prawo jazdy to jedna sprawa
    ~emigrant
    Dodatkowo ubezpieczyciel samochodu podnosi na trzy lata skladke, za
    kazdy 1 pkt. 10% do maksimum 100% czyli podwojnie. Jak masz placic przez
    trzy lata kare za glupote to najpierw pomyslisz zanim nacisniesz pedal.

    składka jest proporcjonalna do ceny auta. masz seicento, dopłacisz w
    ubezpieczeniu 30zł, masz nówkę BMW - 1000zł.

    Genialne w swej prostocie.

    ToMasz

  • 94. Data: 2011-07-20 19:34:56
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-20 07:41, megrims pisze:
    > Przecież Polska to kraj rządzony przez chorych ludzi.

    Piszesz tak o Prezesie Rady Ministrów albo Prezydencie?! :-O
    pwz

  • 95. Data: 2011-07-20 19:59:08
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Arek wrote:

    > Gdyby chodziło o przepisy i bezpieczeństwo to:
    > 1. Zastanowiono by się nad realnością tych przepisów oraz oznaczeń na
    > drogach (można ściągać z rozwiązań krajów sąsiednich)

    Wrecz NALEZY.
    Wole, zeby nasze tegie glowy nie rozwiazywaly po swojemu problemow, na
    ktore sa juz gotowe rozwiazania w innych krajach.

> [...]
    > a. niezasadne ograniczenia
    > b. niezasadne oznaczenia terenów zabudowanych

    check, check... check!

    > 2. Wmawiano by, że wszystko przez drogi, których nie ma i nie będzie
    > aby nikt nie czepiał się, że problem jest gdzieś indziej

    Nie, nie... wszystko przez nadmierna predkosc! To ona powoduje, ze na
    drogach krajowych jedni nieuwaznie wyjezdzaja z podporzadkowanej, a
    inni "z niewyjasnionych przyczyn zjezdzaja na przeciwny pas drogi".

    > 3.
    > Inwestowano by głównie w sprzęt do kontroli kierowców

    ...check

    >4. Wymyślano by
    > coraz bardziej idiotyczne rozwiązania i oznaczenia drogowe.
    >
    > Odpowiedz sobie sam:)

    Nawet przez Litwe jechalo mi sie duzo lepiej, mimo iz przez prawie caly
    czase jechalem po zwyklej drodze jednojedniowej z jednym w kazdym
    kierunku. Pewnie przez to, ze nie bylo tam terenow zabudowanych.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 96. Data: 2011-07-20 21:21:16
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:519028784.20110720163226@pik-net.pl>:

    > Ty jeździsz w ogóle samochodem? A może jesteś policjantem czy innym
    > krokodylem ze zdjętą przednią tablicą rejestracyjną i bez nalepki,
    > żeby się fotoradarom nie kłaniać?

    A jak komuś, kto PoRD uznaje za świętość przeszkadzają fotoradary? Może
    niech zmieni imię/nick na Kali...

    --
    Tomasz Nycz

  • 97. Data: 2011-07-20 22:29:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Chyba Twoja stara...

    Przeczytałeś chociaż wątek, czy odpisałeś na moją wypowiedź wyrwaną z
    kontekstu?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 98. Data: 2011-07-20 22:30:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-07-2011 17:16, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Ile zapłacisz papudze? Też 500zł?
    > Twoja argumentacja się nie trzyma kupy

    Ja? Ale ktoś kto ma kase, niech zapłaci 5000, stać go nie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 99. Data: 2011-07-20 22:39:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, July 20, 2011, 10:29:16 PM, you wrote:

    > Przeczytałeś chociaż wątek, czy odpisałeś na moją wypowiedź wyrwaną z
    > kontekstu?

    Odpisałem na Twoją odpowiedź mi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 100. Data: 2011-07-20 22:43:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Odpisałem na Twoją odpowiedź mi.

    Szkoda, że Twoja - mi odpowiedź dotyczy kontekstu który powinien ugryźć
    Cię.. no zgadnij w co?

    Pozdrawiam
    Paweł