  • Data: 2011-07-20 14:28:39
    Temat: Re: podwyżka mandatów
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i? Ile dostanie za jazdę bez PJ? 500-1000PLN? To ma być kara? ROTFL.

    Spotkałem we Wrocku swego czasu bardzo sympatycznych dwóch braci którzy
    sprowadzają drogie /bardzo?/ wózki. Sprowadzają je jak zgodnie twierdzą nie
    posiadając PJ od "dawna" bo taniej wychodzi ich płacenie mandatów przy
    ewentualnej kontroli niż ponowne kursy, nie mówiąc o braku czasu. A płacą
    nie tylko w PL ale i niemczech skąd sprowadzają auta. W/g ich opini po
    jednej trasie takimi autami jak sprowadzają mieli by komplet tak czy siak
    więc szkoda czasu na PJ.