  • Data: 2012-01-27 09:57:27
    Temat: Re: podlaczanie monitora kablem HDMI>DVI
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (27.01.2012 10:18), Tom01 wrote:

    > Na pewno będzie działać. DVI i HDMI, jeśli chodzi o video, jest tym
    > samym sygnałem. Inny jest tylko kształt wtyczki. Przejściówki kosztują
    > grosze. Ew można zaopatrzeć się w gotowy kabel HDMI-DVI.

    Napisałem raczej, bo monitora nie znam, a monitory mają swoje przypadłości.

    Np, jakbym zapytał czy będzie działać hdmi->hdmi na LG M237WDP, to
    intuicyjnie odpowiedź brzmi "na pewno będzie działać". A się okazuje że
    nie - złącze hdmi w tymże monitorze nie służy do podłączania komputera.
    Obraz jest nieco rozmyty i domyślnie ustawiony tak że obcina górę i dół.

    p. m.