    From: neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: podkręcanie i7 2600K
    Date: Thu, 19 Jul 2012 04:51:29 -0700 (PDT)

    Piotr S wrote:
    > W dniu 2012-07-19 12:36, neo pisze:> [ciach]

    > Zależy co to znaczy ciche. Ten twój na pewno jest bardzo głośny ?
    > OCZ z tego co się orientuję nie jest taki zły.

    Jest ok, ale mimo wszystko brzęczy. Wiatrak do procka jest prawie
    zupełnie bezszelestny, zastanawiam się czy zasilacz może być
    praktycznie bezszelestny. Może? Ile kosztuje coś bardzo cichego o tej
    mocy?

    > NTG... ale: Pewnie, że da się wyłączyć dźwięki dla niektórych zdarzeń.
    > Poszukuj na Google. To nie boli.

    Czy winda 7 jest uważana za system niedopracowany?

    > Co to znaczy nie działają?

    Różnie. Na starym kompie z XP działają oba. Na nowym udało mi się je
    nawet zainstalować, ale potem najpierw sygnał, potem przy logowaniu
    nagle brak sygnału (na obu). Odinstalowałem, reinstal już się nie
    udał. Teraz nie widzi obu.

    > Nie rób tego jak się nie znasz.

    Ok, ale interesuje mnie gdzie się to robi. Przełączniki na płycie,
    programowo?

    neo