  • 11. Data: 2012-01-04 23:34:44
    Temat: Re: podatek od krzyza wprowadzili :D
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
    news:je1a80$lnd$1@inews.gazeta.pl...
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki
    /news/tego-jeszcze-nie-bylo-podatek-od-przydroznych-
    krzyzy,1742208

    znam miejsca gdzie sa krzyze otoczone talowym plotkiem
    i mini nagrobki

    ile oni zabula ?
    droga gminna, mniej wazna lokalna

    w sumie na krajowych najwiecej

    z drugiej strony m2 to jedno
    w syokosc ustojstwa to drugie

  • 12. Data: 2012-01-05 05:28:17
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/04/2012 11:38 AM, marcin wrote:
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki
    /news/tego-jeszcze-nie-bylo-podatek-od-przydroznych-
    krzyzy,1742208

    I dlatego ta cywilizacja musi upaść. Brak zdrowego rozsądku.

  • 13. Data: 2012-01-05 09:10:21
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 05:28, m...@i...pl pisze:

    > I dlatego ta cywilizacja musi upaść. Brak zdrowego rozsądku.

    Amen :-)

    To jest tylko malutki przykład aczkolwiek bardzo symptomatyczny na
    wynaturzenie aparatu państwowego który przecież w założeniu ma nam
    służyć. Czy potrzebna jest aż wielka spektakularna klapa tego "czegoś"
    żebyśmy w końcu dostrzegli że to jest chore?
    Tu nie trzeba być ekonomistą czy kończyć pięciu fakultetów. Wystarczy
    się rozejrzeć dookoła.
    A lemingi nie widzą :-(

  • 14. Data: 2012-01-05 09:32:27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Tobie nie pozwola, sami byc moze zbuduja :-)

    A żebyś wiedział!
    Mieszkam przy niewielki lasie o pow. 250ha. W środku lasu znajduje się
    nieczynna strzelnica milicji obywatelskiej. Obiekty niszczały nikt się tym
    nie interesował, tylko paintbalowcy mieli super miejsce do uprawiania
    swojego hobby.
    Ostatnio miasto ogłosiło przetarg na ten teren. Kupiło ten teren
    przedsiębiorstwo oczyszczania i wywozu nieczystości. W gazecie wyczytałem że
    mają zamiar tam zbudować segregatornie śmieci..

    ...URWA W ŚRODKU LASU?

  • 15. Data: 2012-01-05 10:47:27
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2012 09:32:27 +0100, 4CX250 napisał(a):

> [...]
    > przedsiębiorstwo oczyszczania i wywozu nieczystości. W gazecie wyczytałem że
    > mają zamiar tam zbudować segregatornie śmieci..

    Wolałbyś w środku miasta? Protesty wiewiórek łatwiej spacyfikować niż
    demonstracje wkurzonych mieszkańców.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 16. Data: 2012-01-05 11:33:12
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wolałbyś w środku miasta? Protesty wiewiórek łatwiej spacyfikować niż
    > demonstracje wkurzonych mieszkańców.

    Oczywiście poza miastem.
    Las ten jest na terenie miasta. Wokół pobudowane domy, przez las wytyczone i
    oznakowane szlaki turystyczne. Cała okolica ma w planie zagospodarowania
    przeznaczenie jako rekreacyjno wypoczynkowa. Weź idź teraz do lasu
    wypoczywać i zaciągać się świeżym powietrzem skoro w samym środku lasu walić
    będzie z sortowni śmieci.

    Marek

  • 17. Data: 2012-01-05 13:36:28
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-01-04 13:57, Marcepan pisze:
    > tego-jeszcze-nie-bylo...
    >
    > 1 PLN za metr to niewiele.

    ...dziennie :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2012-01-05 13:43:48
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2012 11:33:12 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Oczywiście poza miastem.

    Ale konkretnie to gdzie? Pustyń nie mamy, wyrobisk po kopalniach
    odkrywkowych jak na lekarstwo. Wszędzie albo tereny rolnicze, albo las,
    albo obszary cenne krajobrazowo. Jak już nic nie ma, to zawsze ktoś bloki
    wybuduje i mieszkańcom będzie przeszkadzać :)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 19. Data: 2012-01-05 14:15:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > albo obszary cenne krajobrazowo. Jak już nic nie ma, to zawsze ktoś bloki
    > wybuduje i mieszkańcom będzie przeszkadzać :)

    Przy autostradach, przy liniach kolejowych
    Takich miejsc przeważnie ludzie unikają na budowę nowego domu.

    Marek

  • 20. Data: 2012-01-05 14:40:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 08:10, z wrote:

> [...]
    > żebyśmy w końcu dostrzegli że to jest chore?
    > Tu nie trzeba być ekonomistą czy kończyć pięciu fakultetów. Wystarczy

    To może jako nie-leming zorganizujesz jakieś demonstracje, zamach stanu,
    petycje wysmarujesz, reportaż, książkę... cokolwiek? W internecie pełno
    takich, co to jedyni prawdę widzą i nic poza tym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net