-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: nazgul <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "podatek" od klimatyzacji
Date: Fri, 30 Mar 2012 22:05:25 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 42
Message-ID: <jl53m7$2v4$1@news.icpnet.pl>
References: <jkqauo$dic$1@mx1.internetia.pl> <jkrsce$e4c$1@usenet.news.interia.pl>
<jks9vn$51e$1@news.task.gda.pl> <jkuab8$gu5$1@usenet.news.interia.pl>
<jkuca4$es4$1@news.task.gda.pl>
<6iusrey8msjb$.8eymo3rso7z8.dlg@40tude.net>
<jl1vvg$1gm$1@news.task.gda.pl>
<4f748592$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<jl4iqo$k52$1@news.icpnet.pl>
<4f760a1e$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1333137927 3044 109.173.197.146 (30 Mar 2012 20:05:27 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Mar 2012 20:05:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120312 Thunderbird/11.0
In-Reply-To: <4f760a1e$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2442054
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-30 21:31, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:jl4iqo$k52$...@n...icpnet.pl...
>> W dniu 2012-03-29 17:53, Cavallino pisze:
>>>
>>
>>> Jak to bez wiedzy?
>>> A nie jest tak, że bada się ciśnienie w układzie i na tej podstawie
>>> uzupełnia czynnik?
>>
>> nie
>> analogicznie jak po ciśnieniu w zbiorniku LPG
>> nie poznasz czy jest napełniony w 1/4 czy 3/4
>
> Ale nie masz tego poznawać, natomiast masz poznać czy jest napełniony w
> 4/4, czy nie w 4/4.
odpowiem prosto i głupkowato - powinno pomóc ;-)
"ale klimy nie napełnia się w 4/4 objętości ciekłym czynnikiem"
> Analogicznie przy klimie - masz poznać czy już dość, czy jeszcze nie, a
> to ile brakuje jest mało istotne.
>
no jasne że spec może poznać czy już jest ok
na ssaniu będzie ciśnienie X a na tłoczeniu Y
i klima będzie chłodzić.
tyle, że rezerwy płynnego czynnika będzie np. 1/10 tego co powinno
i np. zrobi się ciut goręcej i już nie będzie działało
lub odwrotnie
czynnika będzie za dużo.
Przy pewnej wprawie obserwując manometry będzie można nabić klimę prawidłowo
pytanie po co?
kiedy można odessać, odessać czynnik i stary olej
odmierzyć (odważyć) czynnik z nowym olejem i wpuścić do układu
szybko i prosto.
jak się nie ma automatu to robi się to za pomocą wagi.
fachowiec podejmując decyzję o dopuszczeniu czynnika tez raczej nie
dodaje go na oko, tylko odważa np po 100g, sprawdza, dodaje 100g....
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.12 11:44 Marek Dyjor
- 31.03.12 13:40 Cavallino
- 31.03.12 22:37 Marek Dyjor
- 31.03.12 22:54 Cavallino
- 01.04.12 08:17 Marek Dyjor
- 01.04.12 09:08 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=