-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: nazgul <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "podatek" od klimatyzacji
Date: Fri, 30 Mar 2012 17:38:12 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 14
Message-ID: <jl4k16$l7b$1@news.icpnet.pl>
References: <jkqauo$dic$1@mx1.internetia.pl> <jkrsce$e4c$1@usenet.news.interia.pl>
<jks9vn$51e$1@news.task.gda.pl> <jkuab8$gu5$1@usenet.news.interia.pl>
<jkuca4$es4$1@news.task.gda.pl>
<6iusrey8msjb$.8eymo3rso7z8.dlg@40tude.net>
<jkunc0$j25$1@mx1.internetia.pl> <jkunml$te9$1@news.task.gda.pl>
<jkurve$5a0$1@mx1.internetia.pl> <jkut06$2dhv$1@news2.ipartners.pl>
<jkv23s$slp$1@mx1.internetia.pl> <jkv2hn$2fst$1@news2.ipartners.pl>
<jkv8kq$vpo$1@news.icpnet.pl> <jl3oiu$1mms$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1333121894 21739 109.173.197.146 (30 Mar 2012 15:38:14 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Mar 2012 15:38:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120312 Thunderbird/11.0
In-Reply-To: <jl3oiu$1mms$1@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2442035
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-30 09:49, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2012-03-28 16:53, nazgul pisze:
>
>> ale jeżeli uszczelniacz jest po stronie ssącej (i tak na logikę
>> powinni zrobić) to wtedy różnica ciśnień byłaby max 1Bar) i co
>> najwyżej zassałoby coś do układu.
>
> Po stronie ssącej panuje cisnienie nadal wyższe od atmosferycznego czyli
> nie zassie :) Ale rzeczywiście nie aż takie wysokie, ze 2 bary.
>
ale względem otoczenia to nieco ponad 1Bar (pary r134a w temp 0st
wytwarzają ciśnienie 30PSI w parowniku, ciśnienie po stronie ssącej
pompy powinno być odrobinę niższe)
ale ok z pewnością więcej niż ciśnienie atmosferyczne.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.12 21:31 Cavallino
- 30.03.12 22:05 nazgul
- 31.03.12 11:44 Marek Dyjor
- 31.03.12 13:40 Cavallino
- 31.03.12 22:37 Marek Dyjor
- 31.03.12 22:54 Cavallino
- 01.04.12 08:17 Marek Dyjor
- 01.04.12 09:08 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual