  • Data: 2012-03-28 13:17:51
    Temat: Re: "podatek" od klimatyzacji
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie to wyczytałeś? Sprawna klima wymaga od czasu do czasu "dobicia".

    odpowiem podobnie "a gdzie to wyczytałeś?"

    > Mikrowycieków nie usuniesz.

    dlaczego? zadnych mikrowycieków nie powinno być
    z lodówki też ci czynnik ucieka? uzupełniasz?

    > Ważny jest też aspekt ekonomiczny: czy naprawiać za 1000 zł, czy raz na 3
    > lata dobić za 200 zł. Dopóki ja płacę - ja decyduję. Nie będzie mi
    > urzędnik niczego narzucał (wiem, to nieprawda).

    racja, że decyduje czynnik ekonomiczny
    i np. ja będę Ci parkował pod oknem z kapiącym olejem
    bo sobie te pół literka w na miesiąc doleję
    zamiast za kilka stów wyciagac skrzynię i zmieniac uszczelniacz na wale ;-)
    katalizator tez wypie...ten teges.
    bo drogi i zamula... ;-)

    to tak dla otwarcia oczu napisałem, tak naprawdę aż tak ortodoksyjny nie
    jestem.