-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.5.2.55!not
-for-mail
From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pod prad
Date: Sun, 3 Jun 2018 22:26:17 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <pf1it6$eq0$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
References: <5b111ccf$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<b...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 213.5.2.55
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 3 Jun 2018 20:26:14 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="m4rkiz";
posting-host="213.5.2.55"; logging-data="15168";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <b...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632679
[ ukryj nagłówki ]On 2018-06-03 21:49, Bolko wrote:
> A weźmierz odpowiedzialność za taki przejazd?
> Tzn ktoś się w kogoś wpieprzy i zginie.
od tego jest sluzba drogowa, posiadaja bariery, oznakowanie i inne rzeczy
to jest zazwyczaj paredziesiat metrow do ogarniecia, problemem jest brak
woli i procedur a nie brak fizycznych mozliwosci
> Autostrady były robione z 5+ lat temu.
> Te śruby którymi są poskręcane bariery to nie wszystkie
> ale pare jest skorodowanych z czasem będzie coraz gorzej
wiec tym lepiej je rozkrecic\zerwac i dac nowe
> Zawsze jak coś rozkręcam i skręcam zostają mi jakieś śrubki.
> Kto ma wziąść odpowiedzialność że dana bariera jest dobrze skręcona
> po fakcie
ej, no bez przesady, wymiana uszkodzonej bariery to ich chleb powszedni,
za to im placa, przeciez to sie niczym nie rozni od wymiany po kolizji
> Każdy objazd nawet na drodze gminnej musi mieć coś takiego jak
> "projekt tymczasowej organizacji ruchu" taki papier dzieki którmu mogą wszyscy spać
spokojnie. I jak Ty sobie wyobrażasz to zorganizować
mniej papierowych dupochronow a wiecej doswiadczonych ludzi ktorzy
zrobia to co najlepsze w danej sytuacji
> w kilka godzin na autostradzie gdzie kierowca może zapieprzać
> 140km/h zgodnie z prawem.
> Podłożyłbyś się i w razie wypadku chodziłbyś po sądach?
> A skrajnym przypadku płacił komuś rente z własnej kieszeni.
>
> Autostrada służy do zapieprzania DO PRZODU.
> i tyle
z glowa to raz
dwa - jeszcze 20 lat temu temat byl trudny, dzis w dobie ledow i li-po
mozna kierowcow poinformowac latwo, tanio i bezprzewodowo ustawiajac
stosowne znaki z dowolnym wyprzedzeniem
nie mowimy tu koniecznie o wpuszczaniu ruchu na drugi pas i objezdzie
zdarzenia, ale o sensownej procedurze umozliwiajacej zjazd z
zablokowanej autostrady tym ktorzy sa miedzy miejscem zdarzenia a
ostatnim zjazdem
no chyba ze to niewykonalne u nas
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.18 08:59 Budzik
- 04.06.18 09:36 RadoslawF
- 04.06.18 10:12 J.F.
- 04.06.18 11:59 Budzik
- 04.06.18 12:54 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=