-
Data: 2018-06-03 22:26:17
Temat: Re: pod prad
Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2018-06-03 21:49, Bolko wrote:
> A weźmierz odpowiedzialność za taki przejazd?
> Tzn ktoś się w kogoś wpieprzy i zginie.
od tego jest sluzba drogowa, posiadaja bariery, oznakowanie i inne rzeczy
to jest zazwyczaj paredziesiat metrow do ogarniecia, problemem jest brak
woli i procedur a nie brak fizycznych mozliwosci
> Autostrady były robione z 5+ lat temu.
> Te śruby którymi są poskręcane bariery to nie wszystkie
> ale pare jest skorodowanych z czasem będzie coraz gorzej
wiec tym lepiej je rozkrecic\zerwac i dac nowe
> Zawsze jak coś rozkręcam i skręcam zostają mi jakieś śrubki.
> Kto ma wziąść odpowiedzialność że dana bariera jest dobrze skręcona
> po fakcie
ej, no bez przesady, wymiana uszkodzonej bariery to ich chleb powszedni,
za to im placa, przeciez to sie niczym nie rozni od wymiany po kolizji
> Każdy objazd nawet na drodze gminnej musi mieć coś takiego jak
> "projekt tymczasowej organizacji ruchu" taki papier dzieki którmu mogą wszyscy spać
spokojnie. I jak Ty sobie wyobrażasz to zorganizować
mniej papierowych dupochronow a wiecej doswiadczonych ludzi ktorzy
zrobia to co najlepsze w danej sytuacji
> w kilka godzin na autostradzie gdzie kierowca może zapieprzać
> 140km/h zgodnie z prawem.
> Podłożyłbyś się i w razie wypadku chodziłbyś po sądach?
> A skrajnym przypadku płacił komuś rente z własnej kieszeni.
>
> Autostrada służy do zapieprzania DO PRZODU.
> i tyle
z glowa to raz
dwa - jeszcze 20 lat temu temat byl trudny, dzis w dobie ledow i li-po
mozna kierowcow poinformowac latwo, tanio i bezprzewodowo ustawiajac
stosowne znaki z dowolnym wyprzedzeniem
nie mowimy tu koniecznie o wpuszczaniu ruchu na drugi pas i objezdzie
zdarzenia, ale o sensownej procedurze umozliwiajacej zjazd z
zablokowanej autostrady tym ktorzy sa miedzy miejscem zdarzenia a
ostatnim zjazdem
no chyba ze to niewykonalne u nas
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.18 08:59 Budzik
- 04.06.18 09:36 RadoslawF
- 04.06.18 10:12 J.F.
- 04.06.18 11:59 Budzik
- 04.06.18 12:54 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?