  • 11. Data: 2006-07-27 00:02:47
    Temat: Re: poczta na onecie jest strasznie wolna
    Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ea7rgu$8jk$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > to znaczy ze jakby google padlo to juz by byla tragedia narodowa czy co ?

    a jakby Tepsa padla to bylaby tragedia narodowa? nie sadze, w koncu nie
    samym internetem czlowiek zyje. Ale posty by sie posypaly (od tych co maja
    innych dostawcow) - i slusznie!

    MaW

  • 12. Data: 2006-07-28 07:36:47
    Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > to znaczy ze jakby google padlo to juz by byla tragedia narodowa czy co ?

    dla mnie na pewno osobista

    Marcin Marski

  • 13. Data: 2006-07-28 08:51:08
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Wed, 26 Jul 2006 14:48:39 +0200, użyszkodnik Marcin Marski
    <m...@o...pl_BEZTEGO> napisał:

    > no nie wiem.....
    > Jakby nie bylo to duzy dostawca uslugowo-contentowy.

    duży to zależy jak patrzeć

    z punktu widzenia internetowej sieci kablowej "BabolSatNet" z Nowej
    Wsi pewnie duży, z punktu widzenia google-a nieduży

    nie sądze aby wielkość operatora miała jakieś znaczenie

  • 14. Data: 2006-08-01 20:55:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ea83ib$279$1@opal.icpnet.pl...

    > Więc trzeba było od razu napisać, że NTG a nie pisać o darmowych
    > kontach...

    tylko że szajs dotyczy tez posiadaczy kont darmowych którzy przeszli na
    płatne w domenie poczta.onet.pl

  • 15. Data: 2006-08-02 22:45:12
    Od: Rafał Likus <r...@a...tlen.pl>

    Dnia 2006-08-01 22:55, od Marek Dyjor przywędrowało i radośnie zatitało:

    > tylko że szajs dotyczy tez posiadaczy kont darmowych którzy przeszli na
    > płatne w domenie poczta.onet.pl

    O rany. Jak na konta przychodzi więcej spamu niż normalnych wiadomości a
    tych kont jest po parę milionów to wiadomo, że systemy się nie wyrabiają
    przy filtrowaniu spamu.
    To samo jest na WP - wiem bo mam płatne i korzystam.
    A konta płatne różnią się od darmowych tylko dodatkowymi możliwościami,
    bo obsługuje je ten sam sprzęt co darmowe.

    To chyba wyjaśnia sytuację.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Likus SQ9CWN SP5PIP/SN5P Team http://www.sp5pip.waw.pl/

  • 16. Data: 2006-08-03 05:38:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Likus" <r...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To samo jest na WP - wiem bo mam płatne i korzystam.
    > A konta płatne różnią się od darmowych tylko dodatkowymi możliwościami, bo

    tia dostałem właśnie taką odpowiedź, ale to jest wyjaśnienie na poziomie
    dlaczego nie działa, a teraz Onet powinien się zastanowić co zrobić aby
    działało... ponadto info o problemach z przeprosinami powinni wysłać sami do
    wszystkich użytkowników a nie chować głowę w piasek.

  • 17. Data: 2006-08-03 08:04:38
    Od: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>

    a wystarczyło wejść na http://komunikaty.onet.pl/ i samemu przeczytać ;-/

    > a teraz Onet powinien się zastanowić co zrobić aby
    > działało... ponadto info o problemach z przeprosinami powinni wysłać sami do
    > wszystkich użytkowników a nie chować głowę w piasek.

    i co, mają wysłać kilka milionów maili na ...@...- z tekstem:
    "Zastanawiamy się co robić, aby działało. -- Zespół Onet.pl"?

    --
    RomekSz __________________ http://sqadaq.tk/ __________________ ICQ 38248653
    MusIQ: Internet Radio

    This must be morning. I never could get the hang of mornings.

  • 18. Data: 2006-08-03 15:18:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Romuald Szcześniak" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

    > a wystarczyło wejść na http://komunikaty.onet.pl/ i samemu przeczytać ;-/

    wszelkie sposoby komunikacji są dość dobrze pochowane...

    warto wiedzieć trzeba tam zacząć zaglądać, tylko znalezienie kanałów
    komunikacyjnych nie jest zbyt proste...

    > i co, mają wysłać kilka milionów maili na ...@...- z tekstem:
    > "Zastanawiamy się co robić, aby działało. -- Zespół Onet.pl"?

    nie

    "Przepraszamy że są są problemy, wynikają z .... . Zespół Onet prowadzi
    działania w celu wyeliminowania niedogodności, użytkownicy dopłacający
    usługi dostaną jeden (dwa) dodatkowe miesiące w ramach opłaconego
    abonamentu.

    jakoś mogą codziennie wysyłać po kilka maili ze spamem regulaminowym...

  • 19. Data: 2006-08-03 16:05:19
    Od: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>

    http://nospam-pl.net/nie-spam.php

    --
    RomekSz __________________ http://sqadaq.tk/ __________________ ICQ 38248653
    MusIQ: Internet Radio

    An honest man is the noblest work of God.

  • 20. Data: 2006-08-04 17:19:14
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Mateo wrote:

    > znasz takie przyslowie "darowanemu ...." ?

    Swoja droga ostatnich dniach otrzymałem maila z konta *komercyjnego*
    Onet.pl. Czas przetwarzania przez serwery w/w firmy 4 godziny i 10 minut
    (wg nagłówków).

    Nic dodac, nic ujac.
    r.