    From: Romuald Szcześniak <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: poczta na onecie jest strasznie wolna
    Date: Thu, 3 Aug 2006 10:04:38 +0200

    a wystarczyło wejść na http://komunikaty.onet.pl/ i samemu przeczytać ;-/

    > a teraz Onet powinien się zastanowić co zrobić aby
    > działało... ponadto info o problemach z przeprosinami powinni wysłać sami do
    > wszystkich użytkowników a nie chować głowę w piasek.

    i co, mają wysłać kilka milionów maili na ...@...- z tekstem:
    "Zastanawiamy się co robić, aby działało. -- Zespół Onet.pl"?

    --
    RomekSz __________________ http://sqadaq.tk/ __________________ ICQ 38248653
    MusIQ: Internet Radio

    This must be morning. I never could get the hang of mornings.