  • 11. Data: 2011-09-26 15:56:22
    Temat: Re: pobór prądu nowych procków
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    qwerty wrote:

    > Nie będzie znacznie większa.

    podalem przyklad 30W* ponizej, w przypadku P4 2,4 GHz roznica ztcp wynosila ~10W
    http://www.tomshardware.com/reviews/intel-cpu-power-
    consumption,1750-11.html

    > Stosuj polskie znaki.

    nie mam zamiaru

    *mierzone przyzwoitym miernikiem truerms, bez wnikania w detale

  • 12. Data: 2011-09-26 16:28:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    consumption,1750-11.html

    > *mierzone przyzwoitym miernikiem truerms, bez wnikania w detale

    Nie chce mi się czytać, ale czy jest uwzględniona różnica sprawności zasilacza
    przy różnym obciążeniu? Jak nie to nie ma o czym dyskutować.