  • Data: 2010-02-05 21:16:31
    Temat: Re: pobór mocy
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Feb 2010 09:29:55 -0800 (PST), Mariusz Marszałkowski
    <m...@g...com> wrote:

    >Przymierzam sie zeby zlozyc klaster z czterech takich kompletow do
    >obliczen. Calosc
    >bedzie obciazona maksymalnie na obliczeniach staloprzecinkowych, czyli
    >16 procesow
    >przez 24h na dobe.

    A pobór mocy przez kontroler klastra też doliczasz? Jakim softem to
    zepniesz - ja miałem problemy ze stabilonością pracy maszyny gdy
    nieobciążone procesory zwlaniały taktowanie. Zwróć uwagę że te płyty
    główne nie mają grafiki - musisz je dodac. Mniej wiecj rok temu
    konfigurowałem klaster obliczniowy dla 16 maszyn po 4 sztuki
    4-rdzeniowych Opteronów i maszyna działa OK. Fajna była :-) Ale pobór
    prądu będzie widział dopiero po włączeniu całości. Bo nie wiadomo ile
    zje ci grafika do tych koputerów, ile zjedzą dyski, ile będzie
    ciągnęła klimatyzacja - tego jak widzę nei uwzględniłeś.

    Zdrówko