  • Data: 2010-10-12 18:16:55
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:i920q1$plp$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, tak - parę afer o chowanie FR już w Polsce też było, więc nic nowego.

    Byly i nic nie zmieniaja, a tutaj naprawde przez 6 lat jezdzenia samochodem
    (nieraz po kilkaset km dziennie, kiedy jeszcze pracowalem dla sporej firmy
    telekomunikacyjnej), takich kwiatkow nie widzialem.

    > Różne typy występują, to różne wkleiłem. W Polsce zasadniczo też
    > znakomita większość jest na wszystkich mapach i nawigacjach.

    "Zasadnicza wiekszosc", a przepisy wymagajace od policji podawania lokacji
    do wiadomosci publicznej to dwie rozne sprawy. Chetnie zobacze taka strone w
    wydaniu polskiej policji:

    http://www.lbsafetycameras.co.uk/index.php/cameras/c
    amera_locations

    > Który jest nieskuteczny :)

    Skoro nieskuteczny, to dlaczego w polsce zabroniony? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil