  • Data: 2010-10-12 19:24:07
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-12 18:19, kamil pisze:
    (...)
> [...]
    amera_locations

    > Zwroc szczegolna uwage na lokacje "mobile camera unit" - przenosne moga
    > lapac w okreslonych z gory miejscach, glownie ze wzgledu na
    > bezpieczenstwo, a nie stopien trudnosci chowania sie za billboardem. ;)

    Czemu szczególną? W Polsce jest podobnie, może z tą różnicą, że niby
    nie podają oficjalnie miejsc mobilnych. Z drugiej strony - przynajmniej
    w DC rano w radiu są komunikaty, gdzie będą stały takie "mobile"
    - nawet SM to podaje. Tak szczerze to już od lat nie widziałem
    FR w miejscu nieoczekiwanym (o suszarce to nawet nie wspomnę), choć
    jak tutaj napisano, spotkałem parę takich cichociemnych w województwie
    zachodniopomorskim, ale to było jak najbardziej w terenie zabudowanym
    i to nie w postaci jednej chałupy na krzyż. W sumie żadna nowość,
    ponieważ na różnych drogach europejskich widziałem różne rzeczy,
    w szczególności niewidzialną policję, która wyrastała jak spod
    ziemi :) W Polsce jak to w Polsce - sporo krzykaczy i wojowników
    z systemem (dowolnym), więc trudno oczekiwać natychmiast zmiany
    podejścia. Osobiście nie narzekam (to też nie do końca prawda - dróg mi
    brakuje), choć od dawna optuję za urealnieniem prędkości w wielu
    miejscach. Z drugiej strony - jak nie będzie stosownego nadzoru
    i skutecznego systemu karania za stosowne wykroczenia, to jednak
    nie będę specjalnie walczył z tym co jest. Teraz w wielu miejscach
    tam gdzie jest np. 50km/h można by podnieść spokojnie do 70km/h,
    ale znając podejście wielu artystów będą tam jeździli nie w
    granicach 80km/h (kalkulacja ryzyka), tylko już w okolicach 100,
    albo i więcej. Trudno - jakoś tę drogę do normalności przeżyję,
    ponieważ sytuacja jednak się systematycznie poprawia. Wiem, że
    wolno, wiem, że nie do końca tak jakbym chciał, niemniej widzę
    postęp i cieszę się z tego.