  • 1. Data: 2011-11-30 08:58:47
    Temat: po dwa jaja
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    Ciekawa promocja w mpay.pl.Jesli podlaczysz kartę Materkard to podwajają
    kazde doładowanie do Play, Plus GSM, Orage oraz T-Mobile.. Wprawdzie max
    25pln, ale można powtarzać co 3 dni.Spróbowałem raz i podwoili (play)

    http://mastercard.mpay.pl/

    jk

  • 2. Data: 2011-11-30 09:14:23
    Temat: Re: po dwa jaja
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 30 listopada 09:58, GW pisze:
    > Ciekawa promocja w mpay.pl.Jesli podlaczysz kart? Materkard to podwajaj?
    > kazde do?adowanie do Play, Plus GSM, Orage oraz T-Mobile.. Wprawdzie max
    > 25pln, ale mo?na powtarza? co 3 dni.Spr?bowa?em raz i podwoili (play)

    1.założyłeś konto mpay
    2.doładowałeś konto mpay kwotą 25zł
    3.z konta mpay doładowałeś telefon kwotą 25zł
    4.otrzymałeś doładowanie 50zł

    Tak? :)

    A można dowolny numer doładowywać czy tylko ten z mpay?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 3. Data: 2011-11-30 09:32:12
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    >A można dowolny numer doładowywać czy tylko ten z mpay?

    TAk, nie.

    To znaczy można, ale musi to być numer który podciągniesz pod konto jako
    użytkownika.
    W moim przypadku tak było. Tzn konto i karta należy do JK. Definuje
    kolejnego użytkownika JKmonż i jego numer telefonu.
    On dostaje sms, definiuje Pin i już może sobie zrobić zasilenie.

    JK

  • 4. Data: 2011-11-30 09:33:05
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    A i w Twojej liście brakuje podczepienia karty Mastercard. Bez tego dupa.

    JK

  • 5. Data: 2011-11-30 10:01:00
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 09:58:47 +0100, GW napisał(a):

> [...]
    > kazde doładowanie do Play, Plus GSM, Orage oraz T-Mobile.. Wprawdzie max
    > 25pln, ale można powtarzać co 3 dni.Spróbowałem raz i podwoili (play)

    Kolina, wypad.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 6. Data: 2011-11-30 12:55:36
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-11-30 09:58, GW pisze:

    po dwa jaja mają tfoja matóla i bapcia

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 7. Data: 2011-11-30 17:17:30
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Fajna promocja.....można jeszcze do końca roku trochę nabić na konto.....
    Chyba najlepsza jak do tej pory ze wszystkich świątecznych ofert operatorów
    dla pre-paidowców.

    Warto dodać,że działa bez kłopotów również z pre-padiową kartą płatniczą MC
    Skarbonka z Auchan (na okaziciela)- sprawdzałem przed chwilą.

  • 8. Data: 2011-11-30 17:31:34
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    >Skarbonka z Auchan (na okaziciela)- sprawdzałem przed chwilą.

    przed chwilo nie mogłaś, bo to czy dadzo Ci PREIMUM okaże się w piątke

    jk