  • Data: 2011-12-18 22:25:29
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-18 22:15, Cavallino wrote:

    > Nie i do samochodu też go nie trzeba.
    > Wystarczy wiedzieć, żeby druciarstwo w rodzaju dokładanej przez
    > papudroków instalacji gazowej omijać z daleka, wtedy algorytm jest
    > dokładnie taki sam jak przy kupnie tv.

    Trochę do dupy, bo to oznacza, że nie kupisz telewizora;)

    > A czemu miałoby nie być?

    A są? Pytam, bo kumpel ma telewizor 3d i o ile filmy odtwarza bez
    problemu, to z napisami już tak prosto nie jest.

    > Znaczy co, sądzisz, że napisy zniekształcą film?

    Samego filmu nie, ale odbieranie przez widza już tak. Tak to jest, że
    jak masz 3d, to ciężko się skupić na napisach na pierwszym planie i
    filmie "dalej". To już lepiej ksiązkę przeczytać;)

    Shrek.