  • Data: 2011-06-29 01:49:46
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    > VS: "nagrania z tamtego już nie mam - kamera robi "save, nie kasować,
    > do zachowania" tylko odcinków w okolicy kolizji (na podstawie G-sensor
    > lub ręcznie z guzika), ponieważ nagrywanie jest "w kółko" (najstarsze
    > nagrania są zastępowane nowszymi) reszta nagrań jest kasowana podczas
    > nagrywania kolejnych plików.
    Po zdarzeniu zgrany został tylko ten jeden plik z interesującego
    momentu, a karta była jeszcze nagrywana w rejestratorze przez reszte
    dnia, potem poszła do użytku w innych celach, gdzie została
    wyczyszczona. Myślałem że już nic się nie zachowało. Ponieważ pojawiały
    się takie pytania, spróbowałem odzyskać pliki - i się udało parę .avi
    wyciągnąć, więc wrzucam dla waszej rozrywki.

    > Po czem jednak się coś pojawiło, ale z wyciętym tym, co właśnie mnie
    > ciekawi. Bo jeśli na filmiku byłoby, że w tym czasie cytryna robi głupie
    > manewry a tak mi to dalej wygląda (ścigały się imho chłoptasie) to mamy
    > "klasyczny pojedynek na szosie".
    To które 20s cie interesuje? Jeszcze wcześniejsze? To był pierwszy
    kontakt z xarą - dojechałem do niej za tym białym busem, wcześniej nic
    się nie działo, xary nie było, niczego sam nie wyprzedzałem przez kilka
    km...
    Tych paru sekund w czarnej przerwie (przerwa na youtube trwa 15s, by móc
    tekst przeczytać, realnie tam brakuje paru sekund i stu metrów, by
    wjechać w cień drzew) nie ma skąd wziąć - tak działają te kamerki
    (praktycznie wszystkie), że robią między plikami przerwę kilka sekund,
    bo zamykają stary plik i otwierają nowy, i te parę sekund nie jest
    nagrywane. Jak nie wierzysz, to mam ci wysłać oba pliki w całości, byś
    zobaczył że nie są edytowane czy cięte?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173