  • Data: 2010-05-19 14:13:39
    Temat: Re: (po)chwała dla > firma-cyklon <
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Pewnie chinska podrobka.
    Niby taki wygadany a nie wie, że chińskie, to teraz jest oryginalne a
    (pod)roby, to robią tam gdzie deszcz bangla... ;)

    > Pokrowiec lepiej sciagaj jak bedziesz jezdzil.
    eee...? Ja z pudełka nie chcę wyjąć, bo szkoda... ;)

    A do meritum...
    Nawiew sprawdza się fajnie po odpięciu szczęki w ogóle chłodzik jak ta
    lala! Blenda ma zielonkawy kolor, ale idzie się szybko przyzwyczaić. Na
    razie nie miałem dużego słońca, ale na godzinkę wyszło gdy poleciałem do
    Wawy na testy. ;)

    Szyba bardzo duża, więc widoczność rewelacyjna, minusem jest to, że nie
    można otworzyć częściowo, tylko włącz-wyłącz.
    Przy mojej dużej szybie z deflektorem i wzroście 180 dość głośno, ale
    cudów się nie spodziewałem, przetestuję z innymi szybami, bo gdy się
    schowam, to jest cichutko (założenie prędkości trampkowej do 130).

    Ogólnie jestem bardzo zadowolony a jak wyjdzie na dłuższą metę, to czas
    pokaże.

    P.S. Kolor jest niemal bratni z Babcią Jawcią i drugim Orzeszkiem
    hehehe... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175