  • 21. Data: 2010-05-16 22:02:47
    Temat: Re: płytki cd/dvd plusy i minusy
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <o...@4...com>, rs napisał(a):

    > np. wideo DVD nagrane na "-" czesto nie odtwarza sie na starszych
    > laptopach makowkowych. <rs>

    W moim przypadku szansa, że DVD+R odtworzy się poprawnie na starszym
    kinie domowym to jakieś 25% szans (wg specyfikacji obsługuje tylko DVD-R).
    Natomiast nie trafiłem jeszcze na żadną płytę DVD-R, która
    nie odtwarzałaby się.

    Przypadek? :)

    Jacek

  • 22. Data: 2010-05-17 05:29:11
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > W moim przypadku szansa, że DVD+R odtworzy się poprawnie na starszym
    > kinie domowym to jakieś 25% szans

    A probowales nagrywac plusy z booktype: DVD-ROM? :)

    --
    KILu

  • 23. Data: 2010-05-17 12:16:19
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hsqk79$g1o$1@inews.gazeta.pl>, KILu napisał(a):

    > A probowales nagrywac plusy z booktype: DVD-ROM? :)

    Nie, bo program (a właściwie, to oba programy których używam),
    nie posiadają niczego takiego w opcjach. Ale googlając co to jest ten
    booktype DVD-ROM, spróbuję następną płytę wypalić innym programem,
    który posiada opcję wymuszenia tego trybu.
    Dzięki za naprowadzenie.

    Jacek