  • 1. Data: 2009-12-08 09:00:30
    Temat: plytka od dysku twardego
    Od: xxx <g...@p...fm>

    jaki najlepszy sposob na przlutowanie romu z takich samych elektornik do
    dysku twardego?
    Wiem ze zwykla lutownica ale te elementy sa tak male ze moze najpierw
    podgrzac czy cos?

  • 2. Data: 2009-12-08 19:21:16
    Temat: Re: plytka od dysku twardego
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    A czy jak podgrzejesz to Ci to cokolwiek ulatwi ?
    Nie, kolego - lutuje sie calkiem normalnie. Precyzyjna lutownica, dobre oko
    i pewna reka.
    To wszystko.

  • 3. Data: 2009-12-08 20:50:35
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    xxx pisze:
    > jaki najlepszy sposob na przlutowanie romu z takich samych elektornik do
    > dysku twardego?
    > Wiem ze zwykla lutownica ale te elementy sa tak male ze moze najpierw
    > podgrzac czy cos?

    Seagate 500G?

    MAc
    mrn