  • Data: 2010-07-07 06:37:32
    Temat: Re: płyta startuje i zaraz się wyłącza
    Od: "Sailor" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bez żadnych kart, ramu, cały czas to samo. Nie mam do dyspozycji drugiego
    > procesora i nie wiem, czy to wina procesora (w końcu poprzednia płyta też
    > zachowywała się "inaczej"), czy może mam takiego pecha, że nowa płyta
    > przyjechała uszkodzona (zakup na allegro - ale nowa)..
    Ja bym stawial na zasilacz. Moze oba sa za slabe, albo jak nie sa nowe to
    moga byc uszkodzone.
    Drugie trafienie to napiecie w sieci - sprawdzil bym czy na bank ma MINIMUM
    220-230V.
    Mialem podobne objawy ale po godzinie pracy. Probowalem 3 zasilacze (stare)
    i dopiero po zalozeniu _nowego_ objawy minely.