eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyplyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracyRe: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
    Date: Mon, 16 Apr 2012 21:59:35 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <jmhtnd$4ej$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jmd2pf$nri$1@inews.gazeta.pl> <jmd5hj$bfm$1@inews.gazeta.pl>
    <jmd5r0$fd8$1@inews.gazeta.pl> <jmd6lb$ru3$1@inews.gazeta.pl>
    <jmd76p$6a9$1@inews.gazeta.pl> <jmecg6$h1o$1@inews.gazeta.pl>
    <jmed2h$415$2@inews.gazeta.pl> <jmfa7l$s50$1@inews.gazeta.pl>
    <jmfacd$t2p$1@inews.gazeta.pl> <jmfatn$2ul$1@inews.gazeta.pl>
    <jmfbsg$ag1$1@inews.gazeta.pl> <jmgpj8$ego$1@inews.gazeta.pl>
    <jmguk7$33e$1@inews.gazeta.pl> <jmhcc2$dle$1@inews.gazeta.pl>
    <jmhddh$flb$2@inews.gazeta.pl> <jmhkge$6co$1@inews.gazeta.pl>
    <jmhl4j$88e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-1-19.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334606381 4563 89.72.1.19 (16 Apr 2012 19:59:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2012 19:59:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: perkalikowiec
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444648
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
    news:jmhl4j$88e$1@inews.gazeta.pl...

    >> Chwyt powietrza do turbo jest pod maską czy wyprowadzony na zewnątrz?
    >
    > co to jest "chwyt powietrza do turbo" ? na masce jest wlot do IC

    Jak to na masce jest wlot do IC (jak dobrze rozumiem intercoolera)?
    Powietrze nie może być zasysane najpierw do IC, lecz wędruje najpierw do
    filtra powietrza, a następnie do sprężarki, ze sprężarki do IC i dopiero z
    IC do kolektora.
    Jeżeli u Ciebie powietrze trafia najpierw do IC, a później do sprężarki to
    jest to poważny błąd i to właśnie może być przyczyną przegrzewania się
    silnika oraz obniżenia mocy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: