  • Data: 2011-05-26 22:01:15
    Temat: Re: plych do chlodnicy Honda
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marek <k...@o...bn> napisał(a):

    > pewnie mu chodzi o ten mityczny kamien co to sie odklada w ukladzie :-)

    Zbyt proste by to było. Każdy kto potrafi czytać, no chyba że on tylko pisać
    potrafi, jak weźmie butelkę wody mineralnej. To tam napisane ile czego jest.
    To jak by przeliczyć, to litr zostawi warstwę kamienia w całym układzie
    chłodzenia grubości kilku atomów. Pewno żeby usunąć tyle kamienia wystarczy ze
    dwa kryształy kwasku cytrynowego wrzucić. Jemu nie chodzi o kamień kotłowy. To
    musi być jakieś nowe odkrycie, na razie tak tajne że tylko on o tym wie. Poza
    tym przeczytaj co napisał. Że do żadnego płynu w samochodzie nie wolno lać
    wody z kranu. Od zawsze jak nie ma mrozów to do takiego płynu co się Ludwik
    nazywa dolewam wody z kranu i wlewam to do spryskiwacza. I od kilkudziesięciu
    lat nic się nie dzieje. Może to że nie wolno ma jakiś związek z globalnym
    ociepleniem, albo z brakiem wody do picia w Afryce. Proponuję poczekać. Może
    uchyli rąbka tajemnicy.