  • 31. Data: 2013-10-03 20:15:07
    Temat: Re: nieco OT Re: pluskwa lokalizacyjna?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > Większość lokalizatorow może działać po gprs, wysyłając dane lokalizacyjne
    > na zdefiniowany serwer. Zresztą ten tryb pracy jest wygodniejszy bo ma się
    > zbiór danych lokalizacyjnych na serwerze, z których można odtwarzać
    > później trasy na mapie lub w przypadku dłużego braku danych z
    > lokalizatora serwer wyśle sms z ostrzeżeniem, że dany lokalizator
    > "ucichł".

    To przecież jak przyjmujesz smsy to też przetwarzasz je by zapisać gdzieś.

  • 32. Data: 2013-10-04 14:15:16
    Temat: Re: pluskwa lokalizacyjna?
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-09-21 14:32, RadoslawF pisze:

    > Szkoda kasy jeśli masz liczyć tylko na policję.
    > Jak złodziej samochodem wyjedzie do innego miasta są bezsilni,
    > poza przypadkami kiedy to auto należy do jakiegoś ważnego polityka.
    > Jako przykład masz człowieka któremu ukradli motor a po jakimś
    > czasie znalazł go na allegro, zamiast załatwić to samemu poszedł
    > to zgłosić na policję. Jak policja dojechała po kilku dniach do
    > pasera to motor już był u nowego nabywcy z zagranicy.
    >

    > Pozdrawiam
    I tak dobrze że się ruszyli.
    Koledze dziabneli trochę sprzętu, jak zgłaszał policjant robił co się da
    żeby go zniechęcić. Potem znalazł na allegro, namierzył mieszkanie
    pasera, poszedł już z tym wszystkim na policję, starczyło zapukać i
    mieliby dziuplę. Pies z kulawą nogą się nie zainteresował.

  • 33. Data: 2013-10-05 09:57:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 04 Oct 2013 14:15:16 +0200, gawfron <g...@s...pl> wrote:

    >Koledze dziabneli trochę sprzętu, jak zgłaszał policjant robił co się da
    >żeby go zniechęcić.
    Mi dziabnęli trochę sprzętu to policja umorzyła po 30 dniach ale za to
    ubezpieczyciel wypłacił mi więcej niż za sprzęt zapłaciłem kilka lat
    wcześniej (ubezp. na wartość nową a ten sprzęt podrożał w
    międzyczasie) :D

    WAM

  • 34. Data: 2013-10-05 11:23:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 09:57:38 +0200, WAM napisał(a):
    > Mi dziabnęli trochę sprzętu to policja umorzyła po 30 dniach ale za to

    Zawsze tak robia ... ale statystyka cierpi.

    > ubezpieczyciel wypłacił mi więcej niż za sprzęt zapłaciłem kilka lat
    > wcześniej (ubezp. na wartość nową a ten sprzęt podrożał w
    > międzyczasie) :D

    A to cud, bo raczej sie dowiesz ze w miedzyczasie sie zamortyzowal.

    J.

  • 35. Data: 2013-10-06 19:29:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 5 Oct 2013 11:23:22 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zawsze tak robia ... ale statystyka cierpi.
    Dla mnie to bez znaczenia :)

    >A to cud, bo raczej sie dowiesz ze w miedzyczasie sie zamortyzowal.
    To zalezy jakie masz ubezpieczenie. Jesli ubezpieczyles sie na wartosc
    zamortyzowana to mozesz sie tak dowiedziec.

    WAM

  • 36. Data: 2013-10-06 21:26:48
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.10.2013 17:01, JoteR pisze:

    > Mam na myśli ten konkretny przypadek.
    > Wątkopodawca wszak napisał, cytuję:
    > " Na razie zamówiłem na dx to:
    > http://dx.com/p/cx-01-mini-handheld-vibrating-mms-si
    rf3-gprs-gsm-position-tracker-alarm-w-micro-usb-whit
    e-223581"

    > co nie spełnia wymagań dla Aero2.
    >
    > JoteR

    informacja: "No GPS chipset or antenna" powoduje że urządzenie nie
    spełnia żadnych wymagań..

    ToMasz

  • 37. Data: 2013-10-07 07:45:43
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-06 21:26, ToMasz pisze:

> [...]
    e-223581"

    > informacja: "No GPS chipset or antenna" powoduje że urządzenie nie

    Nie wiem co Wam się wyświetla pod tym linkiem, ale u mnie:

    "GPS Chip SIRF3
    Network GPRS / GSM
    GPS Sensitivity 159 dBm
    GPS Accuracy 50~200 meter
    Pre-loaded Map Yes
    Maps Included China, the UK, France, Germany, Holland, Italy, Spain,
    Portugal, Brazil, Denmark, Russia, Poland, Turkey, Hungary, Thailand,
    Greece, Indonesia, Malaysia, Vietnam, Iraq, Saudi, Arabia
    Screen Size o inch
    Screen Format No
    PC Interface Supported Micro USB
    GPS System Features Data transmission: GPRS, standby current: 10mA
    Operation Temperature 20~55'C
    Storage Temperature 40~85'C
    Humidity 5~95% (non-condensing)
    Memory 0 GB
    Band GSM850 / 900 / 1800/ 1900MHz
    "

    Wygląda, jakoby miało i GPS i Aero2 (900MHz)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 38. Data: 2013-10-07 08:42:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.10.2013 07:45, sqlwiel pisze:

> [...]
    > Band GSM850 / 900 / 1800/ 1900MHz
    > "
    >
    > Wygląda, jakoby miało i GPS i Aero2 (900MHz)

    cytat:
    "Urządzenia Aero2 muszą także pracować w technologii UMTS paśmie 900 MHz"
    obrazek co to cudo ma w środku
    http://club.dx.com/reviews/photos/223581/268784
    http://www.mediatek.com/_en/01_products/04_pro.php?s
    n=1062
    Jak narazie nie widac tam układów z GPS!
    ale mogę się mylić....
    ToMasz

  • 39. Data: 2013-10-08 00:37:48
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "sqlwiel" napisał:

    > Nie wiem co Wam się wyświetla pod tym linkiem,

    Pewnie to samo, co i tobie, chyba że pomyliłeś sznurki albo mamy inny
    internet.

    > ale u mnie:
    > [...]
    > Band GSM850 / 900 / 1800/ 1900MHz
    > "

    Nie spełnia wymagań dla Aero2. Musi być UMTS 900 MHz.
    Zresztą w obliczu zapowiedzi o konieczności wprowadzania kodów z obrazka,
    takie rozwiązanie nie będzie miało racji bytu w urządzeniach bezobsługowych.

    JoteR