  • Data: 2009-07-28 21:18:39
    Temat: Re: plus zrezygnuje z GSM na rzecz UMTS?
    Od: "r." <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    R.M. pisze:
    > http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /szybki-internet-w-calej-polsce,1344554

    > cos mi sie w to niechce wierzyc, sporo ludzi ma komorki obslugujace
    > wylacznie GSM, w jaki sposob mialaby im sie udac ta zamiana?

    Skoro dyskusja zeszła na tematy mocno techniczne, to też zapytam o P4.
    Jest jedna dziwna sprawa z ich GSMem. Po nawiązaniu połączenia, w 90%
    przypadków telefon przechodzi z danego kanału na kanał H989. Wg. mnie to
    jest dziwna konfiguracja, do tego powodująca interferencje i zakłócenia
    w sąsiednich komórkach, bo chyba wszystkie bazy w mieście pracują wtedy
    na jednym kanale.
    Jak sądzicie, ile jeden sektor w P4 może przenieść rozmów na raz ? Wg.
    mnie 7 na kanale podstawowym i 8 na kanale H, bo w tej ich puszcze na
    maszcie mieszczą się tylko 2 TRXy na sektor. Ale może to moje
    spekulacje. Czy ktoś obeznany może wyjaśnić sprawę ?

    pozdrawiam
    r.