  • Data: 2011-09-09 04:41:04
    Temat: Re: play zmiana taryfy
    Od: dizel <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Sep 2011 23:36:01 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    meru-do-fresh-%E2%80%93-wazne-informacje/

    >to sam przytoczyłem
    >ale infolinka mówi coś przeciwnego,
    >a pytałem o potwierdzenie wielokrotnie

    po prostu się nie zna, masz wszystko ładnie wyjaśnione, też to
    potwierdzam że jest tak jak pisze rzecznik, doładowujesz za 5pln,
    sprawdzasz czy masz dostałeś bonus, jeśli tak zmieniasz taryfę, konto
    promocyjne nie przepada przy zmianie taryfy, już prościej się nie da,
    sam to testowałem wielokrotnie
    a co do infolinii to wiadomo jak jest,z drugiej strony fresh to nie
    priorytet wiec wszystkiego wiedziec nie musi