  • 1. Data: 2009-03-17 17:23:56
    Temat: play fresh - co za sciema z taryfa?
    Od: " cedron" <c...@W...gazeta.pl>

    W cenniku Play Fresh mamy podane koszty m.in. takie:

    Tabela nr [1] Cennik jednostek rozliczeniowych na usługi podstawowe
    3. Minuta połączenia głosowego do innych krajowych sieci komórkowych
    (naliczanie sekundowe) 0,29 PLN

    pod tabela sa uwagi, i taka:

    a. Opłaty podane w Tabeli nr [1] nie dotyczą połączeń na numery opisane w
    punktach 3, 5, 6, 7 oraz 8 niniejszego Cennika.

    Nie rozumiem - cos jest a nie ma?

  • 2. Data: 2009-03-17 18:58:05
    Temat: Re: play fresh - co za sciema z taryfa?
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    cedron dnia wtorek marca 17 2009 18:23 w wiadomości
    <gpombc$2jg$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę :

> [...]
    >
    > a. Opłaty podane w Tabeli nr [1] nie dotyczą połączeń na numery opisane w
    > punktach 3, 5, 6, 7 oraz 8 niniejszego Cennika.

    Spójrz więc co jest napisane w w/w punktach
    I wcale nie chodzi mi o wiersze w tabeli
    No dobra, mam dobry dzień
    punkt 3 to usługi dodane (BOK)
    5 numery specjalne (idiotele)
    6,7,8 połączenia w roamingu

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 3. Data: 2009-03-17 19:00:59
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    wonski pisze:

    > Spójrz więc co jest napisane w w/w punktach
    > I wcale nie chodzi mi o wiersze w tabeli
> [...]

    Pewnie konkurencja mu placi za robienie zadymy.

    p.

  • 4. Data: 2009-03-17 19:03:57
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    perszing dnia wtorek marca 17 2009 20:00 w wiadomości <gpos1c$ac$1@news.onet.pl>
    na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę :

    > Pewnie konkurencja mu placi za robienie zadymy.

    Cholera mać!
    Zepsułem cały plan zrobienia zadymy ;/
    ;]

  • 5. Data: 2009-03-17 19:15:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie konkurencja mu placi za robienie zadymy.

    Trzeba wspolczuc, ze chlopak dla zarobienia paru groszy az takiego idiote z
    siebie robi :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-03-17 19:32:48
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    cedron pisze:
    > W cenniku Play Fresh mamy podane koszty m.in. takie:
    >
    > Nie rozumiem - cos jest a nie ma?

    "Wszystkie ceny ujęte w Tabelach nr [1], [5], [7], [8], [9] oraz [11]
    dotyczą usług realizowanych z Sieci
    Telekomunikacyjnej P4."

    A co oznacza ten zapis?? ze ceny nie dotyczą roamingu Plusa??

  • 7. Data: 2009-03-17 19:58:03
    Od: ".z." <a...@a...pl>

    .Zykfryd. pisze:

    > "Wszystkie ceny ujęte w Tabelach nr [1], [5], [7], [8], [9] oraz [11]
    > dotyczą usług realizowanych z Sieci
    > Telekomunikacyjnej P4."
    >
    > A co oznacza ten zapis?? ze ceny nie dotyczą roamingu Plusa??

    http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/147051/
    jeszcze+o+FRESHu.html

  • 8. Data: 2009-03-19 01:23:12
    Od: " " <c...@N...gazeta.pl>

    perszing <m...@w...pl.pl> napisał(a):

    > Pewnie konkurencja mu placi za robienie zadymy.
    >
    > p.

    ech no, sie wyglupilem! niedoczytalem pdf, tak dziwnie sie sciagnal;
    wybaczcie

    (ale czemu zaraz powstaja spiskowe teorie o konkurencji?)