  • 11. Data: 2010-10-28 06:41:53
    Temat: Re: play-100min na stacjonarne-termin?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 08:16, jg pisze:

    > zaczalem wlasnie zapisywac. dam znac za miesiac co mi wyjdzie, ale
    > podejrzewam naciagactwo (myslalem, ze ktos to juz wybadal)...

    U mnie naciągactwa nie było.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-10-28 12:51:12
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    to samo mam a pakietami internetowymi play online, mozna wykupic 1 w
    miesiacu danej wielkosci, wchodze po miesiacu a tam wciaz mam blokade
    i musze poczekac pare dni dluzej nim ona zejdzie, w tym czasie z netu
    nie moge korzystac, reklamowalem ale oni nie rozumieja co ja do nich
    pisze (kilka razy) i kaza mi aktywowac samemu a ja nie moge bo mam
    wciaz blokade!!! kurrrrr

  • 13. Data: 2010-10-28 22:07:55
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > nie moge korzystac, reklamowalem ale oni nie rozumieja co ja do nich
    > pisze (kilka razy) i kaza mi aktywowac samemu a ja nie moge bo mam

    Odnoszę wrażenie, że we wszystkich zdalnych punktach obsługi klienta
    (dotyczy to zwłaszcza banków i telefonii komórkowej) pracują ludzie,
    którzy mają wielkie kłopoty z rozumieniem słowa pisanego.
    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2010-10-29 06:23:50
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 08:41:53 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > U mnie naciągactwa nie było.

    wydaje mi sie, ze jakies 3 miesiace temu bylo ok, tym razem jednak raczej
    nie.

    --
    jg

  • 15. Data: 2010-10-29 23:37:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-10-2010 o 08:23:50 jg <j...@f...pl> napisał(a):

    > wydaje mi sie, ze jakies 3 miesiace temu bylo ok, tym razem jednak raczej
    > nie.

    wydaje mi się, że jakieś na początku powstania Fresh naciągactwo było, tym
    razem raczej różnie

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?