  • 21. Data: 2013-05-19 09:52:09
    Temat: Re: platformowe nowości
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sat, 18 May 2013 21:03:42 +0200, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote(a):
    > OK. Ale ten cykl w którym jest zmiana czasu, może być dalej tej długości
    > czasowej z jaka świeci się licznik. A następny cykl może być zmieniony
    > czasowo co tez będzie widoczne na liczniku.

    Zmiany cyklów w ITSie są częstsze i dynamiczne cały czas, widać to na
    skrzyżowaniach, np. jak na danym pasie kamery nie widzą pojazdu, to w
    ogóle nie zapalają tam zielonego, żeby nie marnować czasu. Więc nie
    bardzo tak się da, albo ITS albo liczniki, bo ich wskazania musiałyby
    się cały czas zmieniać, a to sprawia że tracą sens.

    B.

  • 22. Data: 2013-05-19 10:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Wystarczyłoby, żeby żółte świeciło się dłużej, niż dwie sekundy.

    ??? To chyba wieksza bzdura niż to co o Royu piszesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 23. Data: 2013-05-19 15:55:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-19 01:42, t? pisze:

    > Wystarczyłoby, żeby żółte świeciło się dłużej, niż dwie sekundy.

    Po co ? By ćwoki twojego pokroju miały czas na szukanie wajchy od biegów
    i kojarzenie pedała sprzęgła?

    Ja wole wiedzieć że mam 70s. do zielonego, więc idę w kimę na 65s. albo
    biorę się za porządki w bagażniku.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 24. Data: 2013-05-19 16:00:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-19 09:32, MadMan pisze:

    > Jakieś 4 lata temu w Rumunii widziałem.

    To my jesteśmy za Rumunami? ;)

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 25. Data: 2013-05-19 23:02:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > http://e-serwis.org/smietnik/licznik_2.JPG
    >
    > nie wiem czy na tym zdjęciu będzie widać, ale PO chłopaki
    > zainstalowali nam na skrzyżowaniu licznik czasu, który pokazuje ile
    > czasu pozostało do zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    tak BTW co to ma wspólnego z platformą?

    może trzeba się leczyć?

  • 26. Data: 2013-05-19 23:06:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:

    > We wrocku jest od kilku lat trochę tego jest, i każdy sobie je chwali.
    > Ale dupki likwidują te liczniki bo ponoć nie grają z wdrażanym
    > "inteligentnym" ITS. Debile. Producent liczników twierdzi co innego.

    jeżeli system zmienia światło wg jakiegoś algorytmu liczącego ruch i
    zajętość pasów przed skrzyżowaniami to nie da sie zamontować bo niewiadomo
    za ile system zmieni światło.

  • 27. Data: 2013-05-20 00:33:37
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Po co ? By ćwoki twojego pokroju miały czas na szukanie wajchy od biegów
    > i kojarzenie pedała sprzęgła?

    A po co ma się wyświetlać czas? "Żeby ćwoki Twojego pokroju miały czas na
    szukanie wajchy od biegów i kojarzenie pedała sprzęgła?" (pisownia
    oryginalna)

    > Ja wole wiedzieć że mam 70s. do zielonego, więc idę w kimę na 65s. albo
    > biorę się za porządki w bagażniku.

    Chcesz o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2013-05-20 00:34:27
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > ??? To chyba wieksza bzdura niż to co o Royu piszesz...

    Dobrze się czujesz? Bo nie sprawiasz takiego wrażenia. Czy chciałbyś
    porozmawiać o swoim złym samopoczuciu na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2013-05-20 00:37:56
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Producent liczników wypowiadał
    > się że one przystosowane są do ITS tylko trzeba je odpowiednia
    > zaprogramować. Ale to wymaga dobrej woli i myślenia.

    Myślisz, że ktoś to za darmo zrobi?

    Taki licznik to jeden z bardziej kretyńskich wynalazków, od tego jest
    żółte, które powinno się świecić tyle, żeby kierowcy dali radę ruszyć i/
    lub się zatrzymać. Ewentualnie można by to rozwiązać dwustopniowo dodając
    migające zielone/czerwone zanim zapali się żółte/żółto-czerwone, co nie
    generowałoby praktycznie dodatkowych kosztów.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2013-05-20 00:39:39
    Od: tá´Ź

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > nie wiem czy na tym zdjęciu będzie widać, ale PO chłopaki (...)

    Masz jakąś polityczną obsesję? Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??