  • 11. Data: 2013-05-18 18:04:34
    Temat: Re: platformowe nowości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > We wrocku jest od kilku lat trochę tego jest, i każdy sobie je chwali.
    > Ale dupki likwidują te liczniki bo ponoć nie grają z wdrażanym
    > "inteligentnym" ITS. Debile. Producent liczników twierdzi co innego.

    hmmm, moze to polega na tym, ze czas jest wyznaczany na podstawie potrzeb,
    stąd trudno na liczniku pokazac ile czasu bedzie dane swiatlo.

    Tak czy siak - mnie sie rozwiazanie z licznikami bardzo podobalo, zwłaszcza
    na skrzyzowaniach, gdzie swiatła widac z daleka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 12. Data: 2013-05-18 18:34:40
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

> [...]
    > zapalenia zielonego światła, fajowa sprawa.
    >
    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    W Szczecinie od kilku lat jest sporo, a pierwszy raz widziałem w
    Kaliningradzie - na każdym większym skrzyżowaniu.

    Paweł

  • 13. Data: 2013-05-18 21:03:42
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-18 18:04, Budzik pisze:

    > hmmm, moze to polega na tym, ze czas jest wyznaczany na podstawie potrzeb,
    > stąd trudno na liczniku pokazac ile czasu bedzie dane swiatlo.

    OK. Ale ten cykl w którym jest zmiana czasu, może być dalej tej długości
    czasowej z jaka świeci się licznik. A następny cykl może być zmieniony
    czasowo co tez będzie widoczne na liczniku. Producent liczników
    wypowiadał się że one przystosowane są do ITS tylko trzeba je
    odpowiednia zaprogramować. Ale to wymaga dobrej woli i myślenia.

    > Tak czy siak - mnie sie rozwiazanie z licznikami bardzo podobalo, zwłaszcza
    > na skrzyzowaniach, gdzie swiatła widac z daleka.

    One bardzo pomagają w starcie ze świateł jak i czy zdążymy jeszcze na
    zielone.
    Oficjalnie liczniki które ściągane są z głównych skrzyżowań, montowane
    są na tych mniej głównych czego potwierdzić nie mogę.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 14. Data: 2013-05-18 22:51:04
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-05-18 21:03, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > wypowiadał się że one przystosowane są do ITS tylko trzeba je
    > odpowiednia zaprogramować. Ale to wymaga dobrej woli i myślenia.
    Ja jakbym robił taki system to bym weryfikował, ile samochodów
    przejechało i czy jest miejsce za skrzyżowaniem. Powodzenia w
    programowaniu liczników w takiej sytuacji. Chyba, że będą zliczać auta,
    które jeszcze mogą przejechać. Za to można je inaczej zastosować -
    pokazywać aktualną prędkość dla zielonej fali.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 15. Data: 2013-05-18 22:55:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > liczników wypowiadał się że one przystosowane są do ITS tylko trzeba
    > je odpowiednia zaprogramować. Ale to wymaga dobrej woli i myślenia.

    hmm, myslałem, ze to inaczej działa.
    Np. programujesz minimalna długośc zielonego swiatla np. na 10 sekund.
    A potem jeżeli nic nie przejedzie przezi les sekund, to swiato zmienia sie
    na anastepne.
    Innymi słowy mówiąc - ze to nie długości cyklu sie zmeiniaja - tylko
    konkretne swiatła zmieniaja sie w zaleznosci od konkretnej potrzeby. ale to
    chyba rzeczywiscie byłoby zbyt duzo danych do analizy w locie.

    Niech przywioza do Poznania :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 16. Data: 2013-05-18 23:17:51
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-18 22:51, Jaroslaw Postawa pisze:
    > Ja jakbym robił taki system to bym weryfikował, ile samochodów
    > przejechało i czy jest miejsce za skrzyżowaniem. Powodzenia w
    > programowaniu liczników w takiej sytuacji.
    Nie wnikam w szczegóły tego systemu, bo on mnie totalnie powiewa.
    We wrocku co by nie zastosowali to i tak jest kiła, bo imbecyle kreski
    na planach stawiają nie znając miasta i jego życia.
    Wdrażają cuda za grubą kasę a równocześnie likwidują na pewnym odcinku
    dwa pasy głównej drogi do jednego, dla zbiorkoma i jeszcze na tym jednym
    pasie ściskam się z rowerami. To pikuś bo i tak wieczny korek. Zwężka
    jest za głównym skrzyżowaniem, to ono przez te zwężkę jest wiecznie
    zaje...ne. Ustawiają więc na nim psiarnię pomimo działającej
    sygnalizacji i systemu ITS by kierowcy nie blokowali krzyżówki. Hujnia
    jednym słowem i żaden system tu nie pomoże. By ten system zadziałał, to
    musiał by też leczyć urzędujących imbecyli :)
    >Za to można je inaczej zastosować -
    > pokazywać aktualną prędkość dla zielonej fali.
    Jasne, zwłaszcza dla tych na końcu. 70-80km/h a i czasami do stówki
    bywało by przelecieć na zielonym :D
    Przerabiam to i bez licznika, wystarczy kilka razy się przejechać danym
    odcinkiem :)
    Takie wskazania ma wyświetlać? :) Dla mnie OK :)
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 17. Data: 2013-05-18 23:21:27
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?
    Takie coś było jeszcze w PRL w kilku miastach, więc nowość to żadna.
    Platformę w ruchu drogowym kojarzę raczej z tym bufonem Nowakiem i
    fotopolowaniami oraz z tym, że coraz bardziej chcą naszego dobra (w
    sensie, jak niżej)
    http://demotywatory.pl/2155024/Rzad-chce-naszego-dob
    ra
    Jacek

  • 18. Data: 2013-05-18 23:29:39
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-18 22:55, Budzik pisze:
    > Niech przywioza do Poznania :)

    Od dawna wiadomo że w poznaniu urzędasy maja lepiej poukładane we łbach
    niż we wrocku.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 19. Data: 2013-05-19 01:42:54
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > One bardzo pomagają w starcie ze świateł jak i czy zdążymy jeszcze na
    > zielone.

    Wystarczyłoby, żeby żółte świeciło się dłużej, niż dwie sekundy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-05-19 09:32:40
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 12:27:18 +0200, identyfikator: 20040501
    napisał(a):

    > to zupełna nowość, czy Ktoś już gdzieś ma coś takiego?

    Jakieś 4 lata temu w Rumunii widziałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138