  • Data: 2009-12-10 18:11:33
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Wiadomo.
    > Powinien stracić klientów.
    > No i?
    > Myślisz że stracił?

    Myślę że nie, z powodu "machnięcia ręką", i nie robienia
    koło tego należytego i zasłużonego "szumu".

    > Ale jakie?
    > Że klient nie kupi telewizora mpeg-4, jeśli o tym nie wspomni?
    > Na czym polega ten problem sklepu?

    Na konsekwencjach prawnych wynikającyh z transakcji,
    na tym że umowa zawierana jest pod wpływem podstępu
    lub (w najlepszym wypadku) błędu. Sprzęt AGD/RTV to
    nie jest pietruszka, gdzie sprzedawca ma "z głowy"
    klienta po wydaniu towaru. A to nie do końca.

    To że do tej pory "nikomu się nie chciało" solidniej
    zawalczyć o swoje, to inna sprawa. Jednak to się może
    zmienić jak zacznie w Polsce funkcjonować mechanizm
    pozwu zbiorowego.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.