  • Data: 2010-03-06 13:23:41
    Temat: Re: plan cyfryzacji DVB-T i tunery na USB
    Od: Miklewicz Marek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie

    Dzięki za odpowiedź, te 80 pare złotych jeszcze przeżyję a w końcu i tak
    kiedyś DVB-T uruchomić muszą więc pewnie kupie może nie zaraz 31 marca
    ale koło kwietnia ;).

    Sprzęt to C2D 2,5 GHZ z 2 GB ramu więc może wystarczy...

    Co do antenki... no cóż na początku zobaczę jak zadziała na "gwoździu"
    ;-). Co do anteny kierunkowej ze wzmacniaczem, to jakiś tam wzmacniacz
    na pewno jest bo pamiętam, że jak monterek przychodził robić instalację
    to jakąś jak to się ładnie wyraził "płytkę" musiał zamontować coby
    polsat ładniej odbierał. Ja poruszam się na wózku inwalidzkim więc
    niestety nie wjadę na dach, żeby sprawdzić jakie on tam "płytki"
    doinstalował ;).

    P.S czy jeśli antena jest ze wzmacniaczem a ja podłącze kabel do karty
    to coś może się uszkodzić ( antena lub karta) czy po prostu nie będzie
    odbioru?

    Miklewicz Marek
    www.pomoc-monice.org - Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc -
    więcej informacji na www.pomoc-monice.org