  • Data: 2010-03-09 10:25:03
    Temat: Re: plan cyfryzacji DVB-T i tunery na USB
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    news:hn572f$1f3$1@inews.gazeta.pl...

    > do dekodowania obrazu SD zakodowanego w AVC nie potrzeba żadnej "super
    > maszyny" ani dobrej karty graficznej. Dekodują to bez problemów komputery
    > sprzed paru lat ze zintegrowaną grafiką intela. Problem pojawia się przy
    > HD, ale od pewnego czasu ów nie wystepuje w kontekście DVB-T w Polsce.

    Co nie znaczy że nigdy nie będzie występować, więc jeśli ktoś dziś myśli o
    kompie do celów oglądania tv, to lepiej od razu nabyć taki, dla którego nie
    będzie to problemem (czyli z kartą grafiki wspierającą dekodowanie h264),
    zwłaszcza jeśli to nic nie kosztuje.
    W tym celu to pisałem - taka dobra rada.