    From: plusz <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plamy z wapna na karoserii - czym usunąć?
    Date: Tue, 19 Jan 2010 07:14:22 -0800 (PST)

    On 19 Sty, 07:03, PepedB <adres@sygnaturka_na_do.le> wrote:

    > Sorry za zwłokę, ale trochę czasu brak...
    > No więc jasne- testowałem na swoim aucie i to kilkakrotnie, bo w świeżo
    > wybudowanym garażu kapało przez stropodach.....

    dzięki za info

    ja już na moim też przetestowałem - szary metalic (renault)
    zeszło bardzo ładnie, bez śladów cilita, ale niestety na lakierze przy
    dokładnej analizie widać, że tam gdzie było wapno lakier jest nieco
    ciemniejszy
    sądzę, że po kilku myciach i woskowaniach różnica w odcieniu zniknie -
    poza tym bez przypatrywania się nie widać

    tak więc cilit można spokojnie stosować, ale po max 30 sekundach
    obficie spłukiwać wodą z mydłem

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl