  • Data: 2012-07-10 08:17:21
    Temat: Re: plakietka umweltzone berlin
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-10 03:51, Pan Piskorz pisze:

    > Jeśli sprzedają je za 5EUR, znaczy owe 5EUR pokrywa komplet kosztów
    > związanych z edycją i sprzedażą nalepek.

    Nieprawda - nawet jeżeli za tyle da się kupić, to wcale nie świadczy
    o tym, że ta kwota pokrywa koszty związane z dystrybucją etc.

    > Jeśli musisz koniecznie zapłacić więcej, bez trudu odnajdziesz oferty za
    > 100 i 150zł.

    Ja nie mam z tym problemów.

    > Jedzenia też sobie w Kraju nakup, bo w Niemczech trzeba znać język,
    > koszty pracy czy jadłodajnia może być zamknięta.
    > Nie zapomnij o benzynie w kanistrach.

    Ja nie mam z tym problemów, ale Ty jak widzę masz jakieś traumatyczne
    doświadczenia i musisz na wszystkim oszczędzać. W sumie nic złego,
    ale pozwól ludziom zamówić plakietkę za 15 EUR i na spokojnie
    pojechać gdzie chcą, zamiast poszukiwać później punktów w obcym
    terenie, naklejać itd.