    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plaga dojeżdzaczy
    <nj1s0v$brs$1@node1.news.atman.pl> <os5sb8$qeb$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <8...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <59e78687$0$31626$426a34cc@news.free.fr>
    Date: Wed, 18 Oct 2017 19:03:15 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2017 o 18:51 Mateusz Viste <m...@n...pamietam> pisze:

    > A właśnie - jakie to auto i kiedy dokładnie ten S&S wchodzi w grę?

    Kia Sorento. Jak nacisnę mocno hamulec (to automat) to S&S się załączy
    (oczywiście jeśli nadzorca pozwoli: napięcie aku, prędkość od ostatniego
    zatrzymania, brak wypalania dpf, klimatyzacja i ogrzewanie pozwalają itp).
    Siłą nacisku hamulca mogę decydować czy S&S będzie aktywowany czy nie.
    Jeśli zahamuję i lekko zwolnię hamulec (auto zacznie pełzać na parę cm) to
    S&S się nie załączy. Jak mi się chce bawić :-) to operuję tym hamulcem aby
    usprawnić pracę układu. Jak mi się nie chce - to robię off i tyle z
    ekologii.
    Jakbym miał 100% pewność, że używając tego systemu dojadę bezproblemowo
    do 250-300kkm to bym go używał. Pewności takiej nie mam (serwis jej nie
    rozwiewa) a mam tylko gwarancję do 150kkm - to używam tego
    "inteligentnie". Załączam S&S tylko wtedy gdy mam czystą sytuację, światła
    - jazda - światła. Gdy na horyzoncie pojawia się korek - robię S&S OFF.

    TG