  • Data: 2016-06-09 08:51:49
    Temat: Re: plaga dojeżdzaczy
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-06 o 11:28, twistedme pisze:

    > To jest dla mnie swego rodzaju fenomen... Czy percepcja zielonego
    > zmniejsza się wraz z odległością? Jaka jest przyczyna, że te kilka
    > aut po zapaleniu się zielonego, nie może ruszyć prawie razem?

    Moim zdaniem, zamiast patrzeć na światła, patrzą na samochód przed sobą.
    Jak on ruszy, to rozpoczynają spokojnie przygotowania do
    rozpoczęcia procedur mających na celu wprawienie swojego "cacka" w ruch
    z wolna posuwisty do przodu. Ale ważne jest żeby rozpędzać się najwolniej
    jak się umie, bo przecież ta ropa taka droga.