  • Data: 2018-06-04 22:08:53
    Temat: Re: płacenie telefonem
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Jun 2018 12:43:50 +0200, J.F. napisał(a):

    > Zakladajac, ze nie zna pinu/hasla.
    > A ja bym sie nie zakladal - dzieci cwane sa :-)

    Oczywiście, że nie zna. Po to zmieniłem telefon, na taki z czytnikiem linii
    papilarnych, żeby mi gnojki kodu blokady nie podglądały.

    > A jak mu kolega poda aplikacje, dzieki ktorej bedzie mogl placic twoim
    > telefonem, ale za posrednictwem swojego ? :-)

    Uda im się coś zrobić bez odblokowania mojego telefonu? Coś jak kradzież
    samochodu bezkluczykowego metodą "na walizkę" ale po NFC? Bo na moim
    telefonie nic nie zainstalują. Ja robię dużo usług dla banków, w tym
    jednego, w którym mają bardzo wysokie standardy bezpieczeństwa informacji,
    i już odruchowo blokuję telefon, nawet jak go odkładam tylko na chwilę.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek