  • 1. Data: 2010-06-10 20:40:17
    Temat: pl.canon?
    Od: <s...@a...pl>

    Nie pamiętam, czy było. Jak było to sorki.

    Canon jako pierwsza z firm chce skorzystać z możliwości stworzenia własnej
    końcówki domenowej. Światowy lider sprzętu fotograficznego wystąpił o stworzenie
    rozszerzenia domenowego .canon. Ma to być zapowiedź nowego trendu, który
    przełamie dotychczasową konwencję nazw internetowych. Decyzja o powstaniu .canon
    ma zostać podjęta w 2011 roku.

    (źr. domeny.pl)

  • 2. Data: 2010-06-10 20:43:16
    Temat: Re: pl.canon?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-10 22:40:17 +0200, <s...@a...pl> said:

    > Światowy lider sprzętu fotograficznego

    Sprzęt foto u C to jakieś 20 może 30%. Ich biuro interesuje.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-06-12 18:27:30
    Od: krzychusss <k...@g...com>

    On 10 Cze, 22:40, <s...@a...pl> wrote:
> [...]
    > przełamie dotychczasową konwencję nazw internetowych. Decyzja o powstaniu .canon

    Mnie się ten zapowiadany, nowy trend nie podoba - tylko jeszcze
    większy bałagan się w domenach zrobi. Jaka to różnica w
    zapamiętywaniu: canon.pl i canon.com czy pl.canon i... canon.canon?!

    Ech...

  • 4. Data: 2010-06-13 13:42:48
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > trendu, który przełamie dotychczasową konwencję nazw internetowych.
    > Decyzja o powstaniu .canon ma zostać podjęta w 2011 roku.

    wcześniej proponowano .shop dla sklepów była też proponowana .24h

    ostatnio nowa to .eu.

    no i ptyanie kto mialby zarządzać domenami korporacyjnymi to przecież niezły
    biznaes. niedawno rząd USA walczył o przejęcie zarządzania domenami .com i
    poległ an tym polu.

  • 5. Data: 2010-06-13 16:30:56
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 12.06.2010 20:27, krzychusss pisze:

> [...]
    > większy bałagan się w domenach zrobi. Jaka to różnica w
    > zapamiętywaniu: canon.pl i canon.com czy pl.canon i... canon.canon?!

    Zupełnie do d... Domena powinna być ogólna i coś mówić o właścicielu,
    lepsza by była np: "photo".

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl