    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: piwnica oświetlenie, mostek czy jedna dioda?
    Date: Wed, 15 Jun 2011 19:25:44 +0200

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:95rt0nFja6U1@mid.uni-berlin.de...

    > Jak to wszystko czytam, to widzę, że robisz za blokwarta. Zarządzasz
    > obozem,
    > czy co? Jak w suszarni zapominają wyłączać, to dać czujnik ruchu i jest
    > dobrze.
    nikt na to kasy nie da, więc tak było prościej
    pomieszczenie używane bardzo żadko, a codziennie
    przez osobę wstawiającą tam wózek dziecięcy
    i akurat ta jedna osoba olewa i zawsze zostawia zapalone światło

    > Wyłączanie światła w godzinach od-do pachnie godziną policyjną.
    > Przecież to paranoja.

    demonizujesz mnie, nie ja projektowałem ten blok, mi chodzi
    o spokój, wszystko co się dzieje w piwnicy słychać w mieszkaniu

    jest jedna rodzina która nie rozumie zasad, siedzi po piwnicy
    zostawia zapalone światło, wierci, młotkuje itp.itd.
    poki wspolnota nie wymyśli innego rozwiązania, to sam widzisz
    muszę zastosować środki zaradcze, są plany ich wysiedlenia

    wspolnocie chodzi o oszczędności - mi o ciszę
    dążności nasze się pokrywają, czasówkę wstawiłem bo miałem
    i nie używałem, pomogła znacząco - przeszkadza
    tylko jednej osobie, która nadużywała wspolnych zasobów