  • 1. Data: 2011-02-16 13:22:58
    Temat: piszczący zasilacz po dołączeniu myszki
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    spotkaliście się z takim problemem, że przy podłączeniu myszki PS/2 podczas
    wykonywania ruchów zasilacz zaczyna głośno piszczeć? co może być powodem?
    sama myszka działa, ale nie chciałbym czegoś zjarać... jakby zbyt duży
    prąd - czy mysz jest uszkodzona?

  • 2. Data: 2011-02-16 14:10:01
    Temat: Re: piszczący zasilacz po dołączeniu myszki
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ijgjgl$22u$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > powodem?
    > sama myszka działa, ale nie chciałbym czegoś zjarać... jakby zbyt duży

    tak wiele razy widziałem takie przypadki. Niestety powodów nie znam. Często
    też piszczała płyta główna nie zasilacz. Ostatnio nawet widziałem Gigabyte z
    P45 na pokładzie która piszczała niemiłosiernie z myszą ps/2.

  • 3. Data: 2011-02-16 16:33:28
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Doxent" <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >też piszczała płyta główna nie zasilacz. Ostatnio nawet widziałem Gigabyte z
    >P45 na pokładzie która piszczała niemiłosiernie z myszą ps/2.

    Kiedys mialem taki prezypadek, ze terkotaly glosniki, ale wystarczylo
    poprzemieszczac wzgledem siebie kabelki.

  • 4. Data: 2011-02-16 22:32:56
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > powodem?
    > sama myszka działa, ale nie chciałbym czegoś zjarać... jakby zbyt duży
    Nie analizowalem, ale czy mysz i klawiatura na PS nie ma zasilania STB nawet
    przy wyłączonym komputerze ?
    Może te urządzenia są zasilane z tego "słabego" zasilacza STB, i tu leży
    przyczyna piszczenia ?

    Gejzero.

  • 5. Data: 2011-02-17 12:05:57
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Gejzero SQ3OGX wrote:

    > Nie analizowalem, ale czy mysz i klawiatura na PS nie ma zasilania
    > STB nawet przy wyłączonym komputerze ?

    Zależy od płyty. U mnie ustawiam to zworą na płycie.

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2011-02-19 19:33:18
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 14:22:58 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > spotkaliście się z takim problemem, że przy podłączeniu myszki PS/2 podczas
    > wykonywania ruchów zasilacz zaczyna głośno piszczeć?

    Tak.

    > co może być powodem?

    Piszczący zasilacz ;) Będzie piszczał też przy różnych innych okazjach, ale
    samo w sobie to nie jest groźne.

    > sama myszka działa, ale nie chciałbym czegoś zjarać... jakby zbyt duży
    > prąd - czy mysz jest uszkodzona?

    Nic nie jest uszkodzone. Cewki zasilacza piszczą przy zmiennym obciążeniu.
    Niektóre zasiłki tak mają.

    --
    GLaF