  • Data: 2021-10-25 21:47:41
    Temat: Re: pisak do kabli
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 25 października 2021 o 19:37:25 UTC+2 Mirek napisał(a):

    > W sumie jest to pomysł...
    > Myślałem raczej o takim rozpuszczalniku żeby z tym poliwinitem reagował.

    Hmm, te napisy to są z kropeczek wyraźnych.
    Może stary laserek, może oszczędzają?
    A może to rzeczywiście "plujka" z jakimś kwasem?
    To na takich zwykłych w szarej wspólnej izolacji i z "Y", literki czarne.

    Ethernet outdoorowy - izolacja czarna, chyba podpis na biało.
    Da się coś spalić na biało?

    Dostałem ostatnio EN45545 niebieski z USA - strasznie marny kontrast opisu i literki
    białe.
    A na innym EN45545, zielonym z DE - tylko już nie pamiętam dokładnie, ale chyba
    zewnętrzna izolacja sabix, a przewody chyba PVC (obie sabix były w tych do ruchu
    ciągłego, jeszcze droższych) - literki czarne, punkcikowe i wyraźne (a niby
    niepalny).