  • 11. Data: 2009-05-17 20:27:47
    Temat: Re: pije olej jak smok - czym to grozi ?
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 17 May 2009 20:19:26 +0000 (UTC), Robert Rędziak
    <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Tak, pomaga. Dobić silnik.

    Etau, on i tak do remontu. A jak nie masz siana albo ochoty go
    remontować, ew. chcesz dojeżdzic do końca seoznu, to bardziej lepki
    olej jest sensownym rozwiązaniem (bardziej lepki nie zawsze znaczy
    gorszy).

    >Silnik, który bierze olej, jest
    > niestety do naprawy. Reszta to pudrowanie syfa.

    W 75% prawda. W 25% można go znacznie podleczyć z brania oleju przez
    wypłukanie nagarów z rowków pierścieni. Mnie sie udało zejśc z 1l do
    0,3l ;)

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 12. Data: 2009-05-17 20:39:24
    Od: ttomek <t...@g...com>

    On 17 Maj, 22:19, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    >  Tak, pomaga. Dobić silnik. Silnik, który bierze olej, jest
    >  niestety do naprawy. Reszta to pudrowanie syfa.

    no to cool ;( w sumie liczyłem się z takim rozwojem wypadków chociaż
    ryzykantem absolutnie nie jestem - wygląd i okoliczności sprzedaży
    napawały optymistycznie ;). Najwyżej złożę kaskę za moto na ołtarzu
    nauki - ale olej chyba zmienię - przynajmniej będę miał okazję
    przekonać że w tych gazetkach to mity teoretyków.

    ale tak drążąc temat - zakładając że jestem uparty, leję olej i jeżdżę
    (serio nic nie dymi, żadnych wycieków, wydawało by się nówka
    sztuka ;)) to co może się przytrafić ? będzie tracił moc, zacznie
    cieknąć czy może po prostu w pewnym momencie sobie stanie (nie wiem
    jak to ując bardziej neutralnie w niedzielny wieczór ;) ??

    Pozdrawiam,
    Tomek.

  • 13. Data: 2009-05-17 20:45:38
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    ttomek pisze:

> [...]
    > sztuka ;)) to co może się przytrafić ? będzie tracił moc, zacznie
    > cieknąć czy może po prostu w pewnym momencie sobie stanie

    Stanie lub położy

  • 14. Data: 2009-05-17 20:46:32
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 17 May 2009 13:39:24 -0700 (PDT), ttomek <t...@g...com>
    wrote:

    >ale tak drążąc temat - zakładając że jestem uparty, leję olej i jeżdżę
    >(serio nic nie dymi, żadnych wycieków, wydawało by się nówka
    >sztuka ;)) to co może się przytrafić ?

    Nic. Póki ten olej będzie i będzie go dość, to nic.

  • 15. Data: 2009-05-17 21:13:05
    Od: "Asdf :)" <g...@g...com>

    On 17 Maj, 22:39, ttomek <t...@g...com> wrote:
    > On 17 Maj, 22:19, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    [ciach: różne dywagacje]

    > ale tak drążąc temat - zakładając że jestem uparty, leję olej i jeżdżę
    > (serio nic nie dymi, żadnych wycieków, wydawało by się nówka
    > sztuka ;)) to co może się przytrafić ?

    Możliwości jest sporo. IMHO na skutek braku kompresji przestanie
    odpalać. Ale i na to jest sposób - nie wyłączaj silnika ;)

    --
    Pzdr, GM
    Suzuki DR 650 RSE już sprawne :)

  • 16. Data: 2009-05-17 21:20:08
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 17 May 2009 14:13:05 -0700 (PDT), "Asdf :)"
    <g...@g...com> wrote:

    >Możliwości jest sporo. IMHO na skutek braku kompresji przestanie
    >odpalać.

    Ciągnięcie oleju przez niesprawne pierścienie olejowe wcale nie musi
    sie wiązać z brakiem kompresji. Zmierzyć sprężanie warto, jak
    najbardziej, ale to niekoniecznie musi iśc w parze z zużyciem oleju.

  • 17. Data: 2009-05-18 17:13:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Eskimos
    > FJ1200
    > Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!

    Co Ty Trollu możesz o tym wiedzieć? :-) Takiś kurwa fachowiec, a nie umiesz
    delimitera zrobić? Ktoś ma kurwa po tobie jebany trollu ręcznie usuwać twoje
    jebane cuchnące stopki? Przyjemnie?

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2009-05-18 17:30:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 May 2009 19:13:56 +0200, osobnik zwany Grzybol
    wystuka
    > Co Ty Trollu mo?esz o tym wiedzieae? :-) Taki? kurwa fachowiec, a nie
    > umiesz delimitera zrobiae? Kto? ma kurwa po tobie jebany trollu recznie
    > usuwaae twoje jebane cuchn?ce stopki? Przyjemnie?

    wyjdź chamie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2009-05-18 17:32:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > wyjdź chamie

    Boli nie? Jak ty chamie jebany kogoś wyzywasz to jest OK? Jak twoi kumple,
    chamy pierdolą bez sensu i ubliżają wszystkim to jest OK? To teraz bedziesz
    se czytał...

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2009-05-18 17:57:46
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    [...]

    Wez sie chlopie zastanow. Jestes dorosly? To wypowiadaj sie publicznie jak
    dorosly - podskakujesz bez powodu (przynajmniej w tym watku) - przeciez nikt
    na Ciebie tutaj (w tym watku) nie najechal...

    Albo jak pijesz to nie uruchamiaj kompa, bo niepowazny sie robisz.

    --
    pzdr:
    Ivam