    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pijak
    Date: Fri, 24 Feb 2012 13:18:08 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Fri, 24 Feb 2012 13:38:27 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    Policyjni/1,91152,11225378,Trzy_tysiace_za_jazde_na_
    koniu_po_pijaku.html

    > Też chyba nie. To tak samo jak z prowadzeniem roweru piechotą - jak nie
    > chcesz stracić prawa jazdy, to rower możesz nieść ale nie wolno go
    > prowadzić.

    oczywiście, ze można prowadzić rower.

    PoRD Art. 2 ust 18
    "pieszy - osobę znajdującą się poza pojazdem na drodze i niewykonującą na
    niej robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami; za pieszego
    uważa się również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą rower,
    motorower, motocykl, wózek dziecięcy, podręczny lub inwalidzki, osobę
    poruszającą się w wózku inwalidzkim, a także osobę w wieku do 10 lat
    kierującą rowerem pod opieką osoby dorosłej;"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?