-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
<555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
<555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Tue, 19 May 2015 21:43:25 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 26
Message-ID: <555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.169.19
X-Trace: 1432064609 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27508 83.27.169.19:49215
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562469
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości
Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2015-05-19 o 14:45, bartosz pisze:
>>> Nieprawda - tramwaje jako pojazdy szynowe wyposazone sa w
>>> specyficzny system
>>> hamowania o wiele efektywniejszy od tego stosowanego w
>>> samochodach. System
>>> ten pozwala na zespojenie tramwaju z podlozem, co jest
>>> nieosiagalne dla
>>> samochodow.
>>
>> Ale elektromagnesy są używane chyba tylko awaryjnie. Standardowo
>> tramwaj hamuje za pomocą rekuperatora albo tradycyjnie - klockami.
>
>Zapewne tak jest, ale chodzilo mi o pokazanie, ze samochody nie maja
>tak efektywnego systemu hamowania jak tramwaje.
Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to tylko
2.
Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym asfalcie
jest znacznie wiecej ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.15 21:52 Shrek
- 19.05.15 21:54 Shrek
- 19.05.15 21:55 Shrek
- 19.05.15 22:21 bartosz
- 19.05.15 22:19 bartosz
- 19.05.15 22:23 bartosz
- 19.05.15 22:29 masti
- 19.05.15 23:22 Shrek
- 19.05.15 23:22 Shrek
- 20.05.15 08:20 szerszen
- 20.05.15 08:21 szerszen
- 20.05.15 09:06 Mateusz
- 20.05.15 10:01 Mirek Ptak
- 20.05.15 13:30 masti
- 20.05.15 13:40 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg