-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "bartosz" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl>
<555a537a$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl>
<555a5689$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdl88$i8k$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Mon, 18 May 2015 23:27:15 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 42
Message-ID: <555a593f$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-195.szczecin.mm.pl
X-Trace: 1431984447 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2204 89.229.95.195:65077
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562301
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:mjdl88$i8k$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2015-05-18 o 23:15, bartosz pisze:
>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>> wiadomości
>> news:mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl...
>>> W dniu 2015-05-18 o 23:00, bartosz pisze:
>>>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>>>> wiadomości
>>>> news:mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl...
>>>>> W dniu 2015-05-18 o 19:44, Cavallino pisze:
>>>>>> Oczywiście że jest.
>>>>>> Pociąg samochodowi też nie ustępuje i nie ma żadnego powodu, żeby na
>>>>>> zasadzie analogii nie miało być tak samo w przypadku pieszych i
>>>>>> pojazdów.
>>>>>
>>>>> Bo to nie jest dobra analogia - ustępowanie przez pociąg powodowałoby,
>>>>> że musiałby jeździć z absurdalnie niską prędkością.
>>>>>
>>>>
>>>> A co by sie stalo, gdyby pociag jechal z absurdalnie niska
>>>> predkoscia? -
>>>> zapewne spadlaby jego efektywnosc jako srodka transportu. I na taki sam
>>>> negatywny efekt wskazuje Cavallino.
>>>
>>> Spadek efektywności samochodu i pociągu nie jest taki sam.
>>>
>>
>> Jednostkowo - owszem, ale dochodzi efekt skali: mowimy wszak o
>> pojedynczych
>> pociagach i o tysiacach samochodow.
>
> Tu nie ma efektu skali.
>
Jest i to nawet dwuplaszczyznowy - ale sprobuj uzasadnic swoja opinie, a
potem ja wskaze obie plaszczyzny.
bart
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.15 23:33 Liwiusz
- 18.05.15 23:45 Shrek
- 18.05.15 23:47 Shrek
- 18.05.15 23:51 LordBluzg(R)
- 18.05.15 23:54 bartosz
- 18.05.15 23:59 Liwiusz
- 19.05.15 00:01 LordBluzg(R)
- 19.05.15 00:05 Liwiusz
- 19.05.15 00:15 LordBluzg(R)
- 19.05.15 05:07 Mateusz
- 19.05.15 06:23 Shrek
- 19.05.15 07:27 J.F.
- 19.05.15 07:31 J.F.
- 19.05.15 08:57 p...@g...com
- 19.05.15 09:09 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=