-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5acddc37$0$665$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<uelcb6ih7ur0.1hhxo44h13lja$.dlg@40tude.net>
<5acef6bc$0$996$65785112@news.neostrada.pl>
<5acf6732$0$990$65785112@news.neostrada.pl>
<panu8d$i20$2@node1.news.atman.pl>
<5acf8439$0$31368$65785112@news.neostrada.pl>
<pao51q$p1j$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<papd7q$u83$3@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <papd7q$u83$3@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: pierwszenstwo pieszego
Date: Fri, 13 Apr 2018 08:39:20 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 27
Message-ID: <5ad0509c$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.155.145
X-Trace: 1523601564 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 658 83.26.155.145:65384
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628886
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:papd7q$u83$...@n...news.atman.pl...
W dniu 12.04.2018 o 20:18, J.F. pisze:
>> Musze zacytowac jeszcze raz
>> "ustąpienie pierwszeństwa - powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch
>> mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu
>> albo istotnej zmiany prędkości, a pieszego - do zatrzymania się,
>> zwolnienia lub przyspieszenia kroku;"
>
>> Jesli pieszy zatrzymal sie z wlasnej woli i stoi, to juz nie mozna
>> go
>> zmusic do zatrzymania sie ani zwolnienia.
>Z "własnej woli" to on się zatrzymał, żeby go laweta nie przejechała.
A to juz kwestia dyskusyjna - na oko to laweciarz mogl mowic, ze juz
kladl noge na hamulcu i by sie zatrzymal, ale skoro pieszy sie
zatrzymal,
to nie musial hamulca wciskac :-)
A moze nawet nie mogl ... choc czytam, czytam ... "jesli ruch moglby
....", ale jakby laweta stanela, to juz nie bylby ruch, wiec zmusic
pieszego go przyspieszenia kroku przez zatrzymanie pojazdu chyba mozna
:-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=